Nekad sican gaviria | Medlem ansökning [bampus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sican gaviria

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? andre

Vad är ditt discord namn? majoren1

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: sican gaviria 1998-01-01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Stadig,Farlig,Modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Majoren1 växte upp i de hårda kvarteren i South Los Santos, där gängvåld, droger och kriminalitet var vardag. Med en frånvarande far och en mor som kämpade med missbruk tvingades han tidigt axla ansvar för familjens överlevnad. Han drogs in i gatulivet som kurir och fixare åt kriminella nätverk, men till skillnad från många andra hade han en plan – han ville inte fastna på gatan, han ville kontrollera den. Med tiden byggde han upp ett rykte som en strategisk och pålitlig spelare, och nu är målet tydligt: tvätta sina pengar och bygga ett legitimt affärsimperium, med start i mindre verksamheter som bilverkstad och nattklubb, för att senare expandera till fastigheter, import/export och teknik. Majoren1 tänker inte dö i skuggan – han tänker äga staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och engagerat RP där jag alltid försöker sätta helhetsupplevelsen före egen vinning. Jag är bra på att skapa trovärdiga karaktärer med en genomtänkt bakgrund och utvecklar dem genom realistiska scenarion. Jag anpassar mig efter situationen och är lyhörd för andras RP, oavsett om det gäller vardagligt civilt RP eller mer intensiva scenarion som blåljus eller kriminella roller. Jag respekterar serverns regler och personal, och strävar efter att bidra till en positiv och hållbar RP-miljö för alla spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man som spelare är villig att låta sitt eget scenario eller sin karaktär "förlora" för att skapa bättre och mer realistiskt rollspel för alla inblandade. Det handlar om att inte alltid försöka vinna eller ha kontroll, utan istället låta RP ta den riktning som känns mest trovärdig och underhållande – även om det innebär att ens karaktär grips, blir lurad, besegrad eller dör. Att spela för motpartens vinst visar att man sätter RP före sin egen agenda och bidrar till djupare och mer engagerande scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har vid ett tillfälle brutit mot reglerna, och det handlade om att jag av misstag använde information från ett annat samtal (metagaming). Det var inte medvetet, men jag förstod efteråt att det påverkade RP negativt. Jag blev kontaktad av en admin, vi pratade om det, och jag tog till mig feedbacken direkt. Sedan dess har jag varit mycket mer noggrann med att skilja på IC och OOC-information. Det lärde mig vikten av att alltid tänka på helheten i RP och att reglerna finns där för att skapa en rättvis och rolig upplevelse för alla.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1.RDM=är en spelare dödar en annan spelare utan någon rimlig rollspelsgrund 2.VDM=spelare medvetet använder sitt fordon för att köra över eller döda andra spelare utan någon rollspelsmässig anledning. 3.METAGAMING=spelare använder information som de fått på ett sätt som deras karaktär inte skulle kunna veta, baserat på vad de själva som spelare vet utanför spelet. du får ändra lite till din grej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle vilja lyfta fram att jag är en väldigt engagerad och ansvarstagande person när det gäller rollspel. För mig handlar det inte bara om att spela en karaktär, utan att bidra till att skapa en levande och dynamisk värld där alla kan utvecklas och ha kul.

Nekad
Anledning: Samma ansökan som blev nekad för AI genererad.
Du får ansöka igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka