Accepterad sibylla kiosk | Ban Överklagan [Trive]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurka21

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199519425137/edit/avatar

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? gurka21

Vem var det som bannade dig? Trive

Bild på banmeddelande: Skärmbild (4).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för ooc och jag vet att jag har sakt saker som inte är så mycket rp men det är svårt ibland att formulera det så att det blir en bra rp mening

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var pvg från sandy med en studerande för att patrullera i stan vi åkte och småpratade lite han frågade frågor om olika regler och hur man skaffar inlogg till olika saker och precis när vi kom upp från motorvägen så blev jag kickad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag är rett så osäker för det händer att jag pratar ooc ingame men det är jätte sällan. och ibland så måste man för att det inte går att formulera på ett annat sätt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad förut för ooc och då lärde jag mig att prata utifrån min karaktärs perspektiv och inte som om det var ett spel men det händer såklart att jag råkar säga det ur mitt perspektiv. men jag har förbättrat mig mycket tycker jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag är osäker förr att det stog att jag hade blivigt rapotedad kl 13 men jag blev kickad kl 15-16

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att formulera om meningar så det låter som om det var från min karaktäs perspektiv men behöver fortfarande bli lite bättre

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? det är uppfattat

Godkänd, Tycker du har väntat ut bannen tillräckligt och även lärt dig av ditt misstag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka