Nekad sibylla kiosk | Ban Överklagan [Barbiee.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurka21

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199519425137/

Ditt Hex-ID: Steam-ID: 76561199519425137

Vad är din discord tagg? gurka21

Vem var det som bannade dig? Barbiee

Bild på banmeddelande: Skärmbild (76).pngSkärmbild (75).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte stog powergaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja innan jag blev bannad så anslöt jag mig på ett efterfölje på en pickup då dom låg lite framför mig så gasade jag på lite sen så trodde h1 an att dom hadde stannat i en tunnel men det hadde dom inte så jag sa att h1 an kan fortchätta söder ut på västra motorvägen medan jag sar rot 68 sen nör jag kom typ 100m in på vägen så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anset att den var felakjtig då jag inte körde en volvo v70 vilket det står på bannen men jag körde en V90cc och den bilen är giord för träng därav cc i slutet. den är högre och har mer skydd runt bilen för att klara träng

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var för att prata ooc det var när jag var ny till servern och jag lärde mig att inte prata som om det vore ett spel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle giort samma efter som att alla på efter fölgandet körde framför mig och vag hadde en träng bil + det var en annan kolega som körde V70n

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte andvända v70 i träng för då kan man bli bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka