Nekad sibi0 | Ansökan till Staff [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sibi0

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Ditt discordnamn: sibi0

Ange ditt födelsedatum 21 September 2003

Varför ska just du bli staff? Jag gör det som är rätt/engligt regler skiter i hur nära vän/partners jag är med dom varken ingame eller utanför och kommer göra det som är rätt enligt serverns regler och dess forum. Jag kommer vara unik då jag säger något och det kommer att hända och kommer stå för det jag gör och gör jag fel så rättar jag mig och kommer inte med ursäkter till varför det gick fel

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som inte fungerar är ju att folk vägrar lyssna på det som sägs eller regler som byts eller ändras

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer ta åtgärda det regelbrott som jag ser med antingen en varning att gör ej så här eller om de e tillräckligt grovt så åker det på dagar eller annat liknande

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt är det viktigaste vi som staffs har att göra då de är viktigt att vi uppför oss oavsett hur arga/irriterade vi är på folk. Att agera professionellt i min värld är att man visar respekt oavsett vem de än är och man uppförsig oavsett hur ovän man e med någon eller annat liknande

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag spelar på unive nästan dagligen runt 3-5 timmar fredagar och torsdagar jobbar jag till 17:00

Hur länge har du spelat på Unive? drygt 3 månader nu

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej inte på en FiveM server

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej då jag alltid kan lära mig nytt

Nekad, inaktiv ansökan. Försök att bumpa varje dag för att visa aktivitet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka