Accepterad sibi | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sibi

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/1234Noobs/

Ditt Hex-ID: 11000013c18ab9e

Vad är din discord tagg? sEvA#4983

Vem var det som bannade dig? BigBen

Hur lång tid var din ban? 1d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Den exakta anledning är lall.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen missförstod allt som hände på grund av att det var väldigt mycket kaos under en kort period av tid. Och förmodligen för att dem såg mig springa fram och tillbaka och slås med en person.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o mina kompisar var vid sjukhuset och sen så råka en av mina kompisar slå till en persons bil som stod utanför sjukhuset, och då började dem slå oss och tillslut så döda dom min kompis, jag försökte springa iväg från början men sen kom tilllbaka för att titta vad som hade hänt med alla och mina kompisar och då hittade jag min kompis död där och såg också att personen som vi slogs med innan hade rånat min kompis, och då slog jag han igen och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog jag som gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort bättre är att inte sprunigt tillbaka och letat efter mina vänner och först ringt Securitas eller typ polisen för att be dom ta hand om det, och sedan gå tillbaka. Jag tycker jag gjorde fel i den situationen, men jag fick dessutom ingen varning eller något, som jag kanske skulle fått. Kan ha fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har defintivt lärt mig att jag inte ska göra om det igen. Ja, jag kommer göra saker och ting annorlunda och det jag hade kunnat gjort annorlunda skrev jag i andra frågan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka