Accepterad Sibbe snickare | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sibbe snickare

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Användarnamn: Sibbe snickare

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198426449133/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? Sibbe#7333

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2005

Berätta om din karaktär. min karaktärs namn är Sebastian anderssen som har en svensk bakgrund och som växt upp i en liten stad i skåne, där bodde han med sin mamma pappa och sin storebror klas-göran, Sebastian är född 1990 den 26 juli, hans känslor är mycket varierande beroende på vädret men han har en hemlig beundring på en polis kvinna som jobbar i staden, Sebastian har många intressen men det största är import bilar och fast and furious

Varför ska just du bli whitelistad? jo om jag blir whitelistad kommer jag bidra med bra oich rolig roleplay till staden samt att jag kommer sköta mig för att gör det så bra som möjligt på servern

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jo för ni har en bred spelarbas och en väl fungerande servern med framtids insickt, er server är sjukt bra samt hållbar med bra scripts och addon bilar

Hur många timmar har du på FiveM? 296 timmar

Hur hittade du Multistaden? jo jag fick ett tips av en polare och jag testade och sedan dess har jag fortsatt köra på den för att bygga upp min karaktär

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag ej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka