Accepterad Sibban | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sibban

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198206058485/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Nilsson

Vad är ditt discord namn? Sibban#5735

Vad är ditt födelsedatum? 05 10 2001

Berätta om din karaktär. Namnet på min karaktär är Abraham Bordha. Han är från stockholm, med utlänsk bakgrund. Språket kan han inte fullt ut vilket bidrar till en skön brytning. Han försöker lära sig svenska språket för varje dag som går och det börjar bli bättre. Abraham brinner för att hjälpa andra människor och prioriterar nästan alltid andra framför han själv.

Hans fritidsintresse är att bidra till att hjälpa andra människor med deras beskymmer.
Hans tidigare erfarenheter är att köra lastbil, men efter många om och men fick han tillsist sparken. Detta har bidragit till katastrofal ekonomi och har behövt lämna familj och vänner bakom.
I denna stad har han tänkt sig att han ska försöka skaffa nya vänner och bidra till så mycket kärlek som möjligt. Ett jobb som lastbilschaffuör skulle inte vara fel, då slipper han hålla på med små kriminella saker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag anser att jag ska bli medlem då jag kommer bidra med en seriös inställning och nya ideer. Jag kommer fösöka mitt bästa så att mitt RP blir så verklighetsbaserat som möjligt. Gillar själv inte när andra failRP, inget roligt med det.

Tillsist anser jag att jag kommer spendera mycket tid på servern. Min karaktär kommer bidra till roliga scenarion och att jag kommer ha en bra tid i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med seriös RP, bra stämning, kreativa scenarion, samt en del ideer. Jag anser att jag är en seriös RPare då jag har varit admin på en server förut, samt att jag spelat ungefär 500 timmar RP. Jag kan alla regler och tycker att det är väldigt kul att spela med folk som också tar det på allvar. Jag kommer vara aktiv på servern och ser fram emot att påbörja detta äventyr.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte tänka på sig själv bara. Man ska hålla en seriös rp nivå, för att båda parterna ska en rolig stund. Man ska ta det som om det är på verklighet och inte göra saker som man inte gjort på riktigt. T.ex. i rån där du är gissla. I verkligheten kommer du inte motsäga personer med vapen, så därför ska man inte göra det i RP världen heller.

Hur hittade du Unive? Genom ett par vänner som är väldigt aktiva på servern.

Tillbaka