Nekad Sibban | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sibban

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198206058485

Ditt Hex-ID: 11000010ea67ff5

Vad är din discord tagg? Sibban#5735

Vem var det som bannade dig? Lord-panda

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar slås med batong för ingen anledning OCH FRAMFÖRALLT SLÅS SOM POLIS UTAN ANLEDNING.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Uppenbarligen för jag slog folk som polis utan anledning när jag inte ens gjorde det? Förstår inte direkt hur de ens kan banna mig när de inte frågat mig om min sida av myntet? Varför skulle jag springa runt och slå folk utan anledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad var jag på ett uppdrag där det var skottlossning. Troligtvis inte detta jag blev bannad över då jag inte använt varken batong eller vapen här. Personen som bannade kopplar väl bannen till när jag var på stationen och jag och min kollega slog ner några som slog oss på stationen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktigt då hela scenariot uppenbarligen inte har visats. Jag har inte slagit folk med batong utan anledning, grabbarna på stationen slog oss, och därefter slog jag och min kollega dem med batongen. Tog dem i handfängsel och gav dem böter och bad dem lämna området. Det gjorde dem inte så de slog oss igen och vi slåg dem med batong igen. Därefter lämnade jag stället då jag inte pallade med dem mer.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej, jag har inte varit avstäng förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte? Anser att det är en felaktig ban. Men jag kanske skulle använt tazer istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, använd aldrig batong när folk slår dig på stationen. Använd istället tazer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka