Nekad siam | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

siam

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? The Palace

Vad heter du IRL? Vicktor

Vad heter du på discord? VH playz#6998

Hur gammal är du? 13 sanart 14

Hur många timmar har du på Fivem? 750++

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill jobba på The Palace för att kuna håla fester och kuna gör små praty för ex visa företag. jag har jobbat på The Palace inana. jag vill just bli chef för att det ska finas en bra aktiv natklub. jag kommer att försöka fixa stripor och allt. jag kommer att vara på The Palace så länge jag kan. jag kommer att ansätla bra foclk som kan håla i fester när jag ej akn sepa eller rp. jag vill bli The Palace så det fins roliga feset/natklubb öpen på server.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har efarenheter i The Palace. ska du ha en feset så kan du ha en lite tidigt sen där efter så har vi en på kbälstid mellan 20:00 till 23:00 visa dagar tidigare och visa dagar senare. det berror på. just för att ha det så sent är för att alla som är ine och rp brukar var viden den tiden och lärt mig det inom mina erfarehetter att det kommer att koma in så många perosenr då darför har man den tiden. jag kommer att anstälda så många stripor och övriga persoenr jag kan.

Berskiv din karaktär? Sebbe Andesson kommer då bli chef över The Palace han kommer deregt att pratta med sin bästa vänn lenny att han kan bli biträdande chef på The Palace. Sebbe vill hålla fet feset och ha bar perosner och bra striport. han kommer att håla i bra feset över 20:00. Sebbe gillar att bjuda på sig själv. Sebbe kommer att var på The Palace eller vara på piren för att sälja bilar. Sebbe han gillar att ha många bollar i luften altså gör mycklet samtidigt. Sebbe kommer att fixa bra didjes och så vidare.

Hur ofta kommer du vara inne? från jag slutar så typ 15:00 till 22:00 hälgerna så är det mera

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? korta savart ja. hade varit roligt att rp The Palace chef för att jag kommer att håla bra fester vara aktiv på server. så jag och visa av min kompisar irl kommer att fixa The Palace till en fet bra plats till fester och mycket mera.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej absolut inte. jag fokusera på unive hela tiden.

Har du läst våra Regler? Så klart jag har gjort det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka