Accepterad siam | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

siam

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199020018219/

Ditt Hex-ID: 11000013f2a8a2b

Vad är din discord tagg? VH playz#6998

Vem var det som bannade dig? Akzab

Hur lång tid var din ban? ja

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: pjdzdr Anledning: spawnmenu abuse Går ut om: 2 dagar 23 timmar 57 minuter Placerad av: Akzab! ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde spawnmenu

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkgte på mc till överfalsarm på vägen dit kraschar mitt spel på vägen tog senaste och gjorde spawnmenu då min mc gick sönder. igentligen så borde inte mc va sönder äns ju. jag ska inte äns rp på det inte mitt fel att mitt spel stängs ner atomatiskgt lixsom. då gjorde jag spawnmenu efter ett tag för tänkgte kan ta den till statione ta en ny fungerar inte lixsom är inte så att irl stängs du av mitt i alt lixsom. att du blir band förstår till 100 % men endå man kan itne dergt rp på det försökgte rp på det men gick inte då bilen gick sönder har hänt andra gånger jag och vet staff som rp polis dom göra också det så har lärt mig det. men ja förstår het vad staffen menar med det. Står också i loggsen att deta hände så jag ljuger inte kch ja jag gjorde det men just för min mc va het i sönder. Om det blir make vill jag gött gäran skriva hur du skule rp i deta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag och nej. förstår vad han menar men mitt spel krascahde då fick min mc i sönder så valde göra spawnmenu då. man kan inte dergt rp på det eller.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. perma ban min bror hål på fick undband

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja skrivit en report eller got support fårgat dom vad som säger om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att srkiva en report eller gå i support

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Han som bande är inte staff längre.
Men den som nekar eller godkänner kan fu skriva vad man ska göra om det händer en?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka