Nekad si2lent | Medlem ansökning [kattmat :)]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

si2lent

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Wahlgren

Vad är ditt discord namn? si2lent

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2009

Berätta om din karaktär. jag är en ganska lugn kille från storstaden malmö där jag är känd som Martin Wallander en kille på 23 år som har aldrig kännt som att jag passar in så jag tog tåget uppåt i landet för att hitta den riktiga jag på min resa jag hittar massor nya intressen och märker inte riktigt det men jag börjar umgås med människor jag aldrig skulle umgås med hemma

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan lova att bidra med bra rp på hög nivå och en aktiv spelare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex att man inte vinner varje scenario utan vissa scenario vinner motparten och att man får då fortsätta rtp och gå med på att man förlorade e scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst genom reglerna och ett exempel kan vara rdm vdm och copbait rdm= random deathmatch och betyder att man dödar någon utan anledning. vdm = vehicle deathmatch kör över någon och dödar spelaren. copbait= försöker få polisen att jaga en och försöka arrestera.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat avena och även varit staff där

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har många vänner som spelar på serven och tänkte att jag ville själv testa.

Nekad.
Anledning:
Utveckla mer på frågan: Berätta om din karaktär, utveckla mer om bakgrund, uppväxt, intressen, framtidsplaner.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka