Accepterad ShyBoyAlfie | Medlem ansökning [Emanuel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ShyBoyAlfie

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/heymanyourman/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred lundberg.

Vad är ditt discord namn? Shyboyalfie#6733

Vad är ditt födelsedatum? 13 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Jan Järkssen och komma från Stockholms innerstad. Han han har haft en bra uppväxt med förstående och stöttande föräldrar. Hans mamma har vart en högt uppsatt polis och Jan har varit väldigt intresserad av hennes arbete och alltid tyckt att det polisiära har varit en kul sak.

Jans bra sidor är att han är bra med att kommunicera med människor, han försöker ofta lösa saker genom att prata och inte fysiskt. Han har även ett väldigt bra tålamod vilket är viktigt inom polisyrket. En av hans dåliga sidor kan vara när folk är otrevliga mot honom och inte visar respekt, då kan Jan brusa upp. Han är inte jättebra med att jobba i grupp men det är något han försöker förbättra varje dag. Han ser hans negativa sidor som förbättringsmatreal. Han kan också ta och ge kritik på ett bra sätt och blir inte arg om någon tycker annorlunda än honom.

Jan är runt 40 år men är i en underbar form fysiskt, motion och hälsa är en av Jans största pensioner. Som liten vart han mobbad över att han var överviktig så träning och vikt är nu en stor del i hans liv. Hans största intresse är att spendera tid med sina barn, sin fru och sina vänner. Han gjorde även lumpen så han är en tuff kille både mentalt och fysiskt och är intresserad av den svenska armen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Det verkar som en rolig fiveM server med en bra spelarbas och rolig samt seriös RP. Jag kommer tillföra bra RP och försöka förbättra andras RP. Kommer även att vara väldigt aktiv på servern om jag får chansen att bli whitelist. Jag har 300 timmar på fiveM så jag är en seriös och erfaren RPare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig, speciell och seriös rollspel. Kommer även hjälpa andra att förbättra deras RP och att bara RP så mycket som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska förskka göra ett roligt scenario för alla. Att man inte bara ska RP för att t.ex. vinna ett scenario utan att RP för att har roligt och göra det roligt för alla inblandade.

Hur hittade du Unive? Genom sociala medier och fiveM.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka