Accepterad ShyBoyAlfie | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ShyBoyAlfie

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred lundberg.

Vad är ditt discord namn? Shyboyalfie#6733

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Jan Järkssen och komma från Stockholms innerstad. Han han har haft en bra uppväxt med förstående och stöttande föräldrar. Hans mamma har vart en högt uppsatt polis och Jan har varit väldigt intresserad av hennes arbete och alltid tyckt att det polisiära har varit en kul sak.

Jans bra sidor är att han är bra med att kommunicera med människor, han försöker ofta lösa saker genom att prata och inte fysiskt. Han har även ett väldigt bra tålamod vilket är viktigt inom polisyrket. En av hans dåliga sidor kan vara när folk är otrevliga mot honom och inte visar respekt, då kan Jan brusa upp. Han är inte jättebra med att jobba i grupp men det är något han försöker förbättra varje dag. Han ser hans negativa sidor som förbättringsmatreal. Han kan också ta och ge kritik på ett bra sätt och blir inte arg om någon tycker annorlunda än honom.

Jan är runt 40 år men är i en underbar form fysiskt, motion och hälsa är en av Jans största pensioner. Som liten vart han mobbad över att han var överviktig så träning och vikt är nu en stor del i hans liv. Hans största intresse är att spendera tid med sina barn, sin fru och sina vänner. Han gjorde även lumpen så han är en tuff kille både mentalt och fysiskt och är intresserad av den svenska armen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har ungefär 350 timmar på fiveM. Jag har tidigare haft medlemskap på unive med den drogs in p.ga inaktivitet. Jag kommer tillföra seriös men ändå rolig rp för alla. Kommer vara online så ofta jag kan och ha kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska RPa som man vinner själv. Personligen så tycker jag inte man ska RPa för mycke pengar elr liknande. Man ska försöka skapa så roliga scenarion som möjligt oavsätt om de gynnar ens karaktär eller inte.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Den viktigaste regeln är sunt förnuft. Agera som man själv hade gjort i verkligheten. I verkligheten hade man inte exempelvis gått fram till ett gäng och börjat hetsa mot dom elr slått nån random på piren. Om man följer sunf förnuft så följar man de flesta andra reglerna också. Sen fins de Regler som RDM, VDM och massa mer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja rätt mycke. Jag har kört mest på bryggeriet som polis men också på swedish knight och här på unive. 350 timmar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? .

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka