Nekad shuxa | Medlem ansökning [bollpod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shuxa

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? shuxa#1000

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Anderson och han är 22 år gammal. Abdi har sedan gymnasiet jobbat på Postnord där han har levererat post och paket där han trivs väldigt bra och alltid gjort. På fritiden tycker Abdi om att glida runt med schyssta bilar och dra till gymmet med polarna. Abdi gillar starkt att dra till bilträffar och hänga. Abdi har inte haft en bra barndom med sin mamma och pappa. De har inte haft problem med pengar då både hans mamma och pappa har det dåligt jobb. Detta gjorde att Abdi var då inte så jätte populär i skolan då andra barn visste att Abdi's familj inte hade pengar och bra ställt. Han var duktig i skolan, sällan några problem förutom i Engelska och Matte. Abdi var aldrig intresserad av att sommarjobba då pengar alltid var ett problem i hans liv. Abdi hade mycket bra vänner som gjorde att han kände sig säker. Han var aldrig mobbad då ingen ville vara ovänn med Abdi . Abdi valde senare att plugga fordonsprogrammet då han brinner för bilar och motorer. Gick ut ur gymnasiet med bra betyg. Efter gymnasiet tog han det lungt i cirka ett år innan han började jobba på postnord. Som arbetare på postnord måste man veta vad service är då man kan inte alltid svara tillbaka på arga kunde men ibland så måste man bara säga vad man tycker. Under gymnasie tiden blev han intresserad av att börja gymma. Då Abdi är vältränad kan andra möjligtvis se Abdi som ett hot vilket kan vara dåligt för han då han inte vill ha några problem med fel människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? På Unive kommer jag bidra med bra rolig och stabil RP. Jag är ny med rollspel men jag har tittat mycket på RP och jag vill absolut vara med i alla roliga och spännande situationer som polis / kriminell. Jag tycker också att jag är en ganska bra RP'are för att vi ny till fivem rollspelande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska försöka att inte spela för att vinna scenarion utan för att spela för scenariot. Det betyder att man försöker att fördjupa scenariot och dra ut på det i största möjliga mån. TEX att man gör ett rån och sedan blir man tagen av polisen och inte tycker att det är kul.

Hur hittade du Unive? Kompisar / kollat igenom servrar.

Vidare till muntlig intervju, Du har 48 timmar på dig att ta den annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka