Dubbelpost shurdax203 | Medlem ansökning [altino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shurdax203

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benji

Vad är ditt discord namn? shurdax

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sebbe Ekman, 1993

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, kreativ och underhållande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sebbe var en ung man som växte upp i en hård och ogästvänlig stadsdel. Han hade en tuff barndom, och redan från unga år mötte han många utmaningar. Hans föräldrar kämpade med missbruk och kriminalitet, vilket skapade en instabil och osäker miljö för Sebbe och hans syskon. Som tonåring började Sebbe känna sig vilsen och frustrerad. Han var omgiven av människor som hade trasslat in sig i kriminalitet och det verkade som den enda utvägen för att överleva i hans omgivning. Snart lockades han in i den farliga världen av kriminella gäng och olagliga aktiviteter. Sebbe fann en tillfällig trygghet i gängets gemenskap och snabba pengar, men han visste att det inte var rätt väg att gå. Trots detta hade han svårt att bryta sig loss från den kriminella livsstilen. Men han viste verkligen att detta liv skulle inte slutat bra så han valde att sluta med allting och sedan välja en annan riktning mot livet. Sebbe valde att få hjälp med att kunna sluta med skiten som han hållde på med och började plugga istället till polis universitet. Där kommer sedan den nya Sebbe som kommer med olika kreativa idéer för att kunna stoppa kriminaliteten och hjälpa ungdomar som har gått genom samma sak som när han var liten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra väldigt roliga RP scenarios folken där ute i unive, visa fram fötterna och se till att alla ska ha kul. Inga negativa saker bara att alla ska kunna känna sig att ”jag hade fan roligt i denna scenario” eller ba allmänt ba visa fram fötterna till folket att man kan ha roligt utan och sitta behöva göra skjut scenarios osv..

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär liksom som jag sa ungefär ”frågan ovanför” att man ska kunna förlora ett scenario för den andra ska ha kul också..

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte riktigt som jag personligen kommer ihåg

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NITRP” liksom att man sitter och trollar och inte där för att rollspela” - meta gaming ”ta info från utanför karaktären”

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte riktigt, tror man kommer kunna veta lite mer ifall de skulle går vidare till muntligt. tack och hej :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka