Accepterad Shurdanator | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shurdanator

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199835762600/

Ditt Hex-ID: steam:11000016fc9cfa8

Vad är din discord tagg? oscar2765

Vem var det som bannade dig? Strömmen

Bild på banmeddelande: Pban rasist.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De antog att jag skulle säga N-ordet då jag tänkte skoja lite och säga Negev då det är ett vapen från cs och jag och han ja ringde spelar det ofta, men de skämtet ledde mig till att bli permanent bannad, jag förstår att staffsen kan tolka de på det sättet de gjorde men en p-ban är överdrivet. de är första gången jag får en p-ban överhuvudtaget jag har 8 bans under ett år jag har spelat här så jag är ingen problem spelare eller något sånt jag bidrar med bra rp och inget lall

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt i min bil och väntade på min polare som var och tog en intervju för att bli sjukvårdare, jag ringde han för femte gången och bad han komma ut och sen skulle ja skoja lite och säga negev men han la på mitt i när jag sa de så de lät lite skumt men jag lovar att jag inte är problemspelare eller något sånt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. lite blandat för förstår att staff bannar mig för de men tycker inte jag förtjänar indragna roller och pban för att jag sa halva ordet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad av anticheatet 3 ggr och bannad några andra gånger när jag var ny blev jag bannad för pwg när jag sprang från en krycka

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte försöka ha kul och skämta

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att aldrig lalla och skämta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka