Nekad Shuno151 | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shuno151

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198814009547/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robert Lyck

Vad är ditt discord namn? Shunoo151#9985

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 1982

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Falk och är 32 år, Johan är uppväxt i Stockholm men sin mamma och en bror. Pappan gick bort där Johan var 10år i en bilolycka. men han nu flyttat till Unive. Johan har gjort militärtjänst i kosovo vilket gjort att han är väldigt ordningsam och disciplinerad. Han förlorade många vänner i kosovo. Johan är väldigt vältalig och har god ekonomi. Hans största intressen är fordon, speciellt bilar som han helst putsar på när han är ledig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill hjälpa till att göra Unive till en bättre server genom att börja rp:a på en ny nivå och vill kunna skaffa jobb som länsman.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är bra stämning och mycket bra spelare på servern. Väldigt bra strukturerat.

Hur hittade du Unive? Via twitch, jag brukar titta på många spelare där.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla min rp nivå. Jag vill jag bidra med en god stämning i servern och skaffa nya vänner. Vill ha allmänt roligt i mitt spelande. Inspirera andra att ha lika roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att så småningom jobba inom Poliskåren som jag brinner för.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, detta är första gången.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka