Accepterad Shuno Gretzky | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shuno Gretzky

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? kritaengubbe

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Shuno Gretzky 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? driftig pålitlig korrekt

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Shuno Gretzky och är 22 år. Han är uppväxt i ett lite samhälle i göteborg. Han har levt ett liv med båda sina föräldrar men det har även varit tufft. Han hade svårt med skolan men hade bra kompisar och föräldrar som kunde stötta honom igenom grundskolan med väldigt dåliga betyg. sen fick han ändå jobb på ett par olika ställen, han har slutat jobba och även fått sparken från sitt jobb pga att han aldrig var där. Han hamnar nu i ett missbruk, blir vräkt av sin hyresvärd och han hamnar på gatan. Hans mor kan inte stötta han tillräckligt med pengar hon har knappt råd att försörja sig själv längre. Han får bo hos henne men det går inte så bra då han kommer hem narkotikapåverkad varje kväll och han beter sig så illa mot sin mor att hon skickar ut honom på gatan igen. Han bor nu på gatan i massa slumområden där han har sina "vänner" där han får mat och vatten. Han är sugen på att ta tag i sitt liv och flytta och ta tag i livet och börja jobba som mekaniker igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp och jag föredrar längre och sociala scenarion, social rp!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska dra ut på scenariot så mycket som möjligt för att kunna få ut så mycket RP av scenariot som möjligt oavsett om det är till min fördel eller inte och inte RPa för att vinna alla scenarion

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag råkade c logga, jag trodde jag var helt ute ur scenario men det var jag tydligen ej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm skada/döda utan anledning. vdm skada/döda spelare med fordon. metagaming ta information utanför servern och använda det ingame.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? go gubbe

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka