Accepterad shrexy_pexy | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shrexy_pexy

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? harry

Vad är ditt discord namn? _shrexy

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dree low och han är 21 år. Dree har nämligen varit med i denna vakra staden innan men så blev han djupt deprimerad så han tog en lång resa bort från landet men nu är han tillbaks och vill skaffa ett bra liv med massa lyxbilar och massa dyra prydnader genom att börja med bilförsäljning för det har alltid varit hans intresse att kunna mjycket om bilar t.ex hans favorit bil är nissan skyline så hans mål e att få costumiza sin egen nissan skyline.Dree har nämligen haft en väldigt bra uppväxt för att när han var mindre så jobbade hans pappa på en mekonom som dree fick vara på då o då och det var där hans bilintresse började.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till nästan allt som social rp bra jobb/kriminellrp och om jag blir helper så kommer jag vara väldigt aktiv och försöka göra unive till en bättre rp då jag lämnade minn förra stad för det var skit rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att försöka få alla att vinna i ett scenario så det blir roligare rp och inge lall scenario som att man hoppar ut ut en bil och skjuter alla och sen lootar och sticker.

Hur hittade du Unive? alla mina vänner bytte hit och sa att den va fett bra o ja litar på dom.

Vidare du har 24h på dig att ta din intervju, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka