Nekad ShrekElite | Medlem ansökning [Blying}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ShrekElite

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Shreggy#0525

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Namn: Greger svart

Bakgrund:
Greger Svart föddes 1971 i Belgrad, Jugoslavien. han växte upp i en medelklassfamilj och gick på universitetet i Belgrad och studerade ekonomi. 1991, när han var 20 år gammal, började de jugoslaviska krigen.

Till en början var Greger inte inblandad i krigen. Men när konflikten eskalerade blev han alltmer bekymrad över våldet och orättvisorna som hon såg runt honom. han gick med i en icke-statlig organisation (NGO) som gav humanitärt bistånd till människor som drabbats av kriget.

1993 attackerades Greger NGO av serbiska paramilitära styrkor medan de försökte leverera hjälp till en bosniakisk enklav. Greger och hans kollegor togs till fånga och utsattes för brutal behandling, inklusive fysisk och psykisk tortyr. Greger släpptes efter flera veckor, men hans upplevelser gjorde honom djupt traumatiserad.

Trots traumat han hade utstått vägrade Greger att bli skrämd. han gick med i den bosniakiska armén och stred vid frontlinjerna i flera år. han såg på egen hand krigets fasor, inklusive fördrivningen av civila, förstörelsen av samhällen och förlusten av otaliga människoliv.

Efter kriget:
När kriget tog slut 1995 återvände Greger till Sverige, där han kämpade för att komma till rätta med det trauma han upplevt. han fann så småningom tröst i att arbeta med andra krigsöverlevande och ge dem stöd och rådgivning.

Gregers upplevelser i kriget hade en djupgående inverkan på honom och formade honom till en medkännande och motståndskraftig person. han fortsätter att arbeta för fred och rättvisa på Balkan, förespråkar rättigheter för krigsöverlevande och främjar försoning mellan olika etniska grupper.

Vad kan du bidra med till serverns RP? som jag skrev i den förra frågan så kommer jag ha en seriös Rp som det vore irl jag kommer följa lagarna och reglerna jag kommer också bidra med en skön vibe :)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man kan spela för att motparten kan vinna ett scenario. Detta är väldigt viktigt inom rp världen för att det ska bli roliga scenarios för alla deltagande parter.

Hur hittade du Unive? Min vän visade Unive för mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka