Antagen shrek3 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sigge.1

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? sigge

Ditt discordnamn: sigge.1

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? jag skulle just vilja bli staff eftersom jag har spelat på servern ett tag nu och känner att jag ska ta steget vidare och hjälpa servern mer än vad jag har kunnat göra innan och hjälpa alla spelare som finns på servern nu så alla är glada och nöjda det som gör mig speciell från alla andra tror jag är att jag kan ta vara och lyssna på alla seplare och få se scenarion från olika perspektiv innan jag tar slutsatser innan jag ger nån åtgärder eller hjälper någon jag tycker att det viktigaste är att man lyssnar på vad folk har att säga. det viktigaste också är att man alltid är trevlig mot dom spelarna som vi har och det tycker jag staffteamet i nuläget är.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? det jag har märkt just nu är att kriminella rpn är lite tråkig det är inte som för i tiden där man kidnappa någon sen skedde en stor förhandling utan nu så kräver man personen som man har kidnappat på grejer istället för att ringa nån som kan och det är 1 sak som jag tycker är lite tråkigt men det är säkert ett litet fix så löser man de men det finns nog mycket annat som man kan jobba på också. för just nu tycker jag att åtgärderna som delas ut är för svaga man får typ 1 krim varning för fear rp när jag tycker att det ska vara indraget direkt

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? det som jag och staffteamet ska göra för att fixa dehär är att man ska se till så att folk börjar göra lite mer långdragna scenarion vid en kipnappning för att om en sån sker i verkligheten så kan de ta upp till veckor/dagar så att på unive kanske man skulle kunna ha en kidnappning i typ 40 mintuer 1 timme och se till så att det blir kul för båda parter att man inte bara dumpar så fort motparten säger att dom inte har typ ett special vapen som dom kan ge för att få gå därifrån.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? det som spelar mest roll är nog att man alltid är trevlig men inte för trevlig så att man viker säg mot folk som har gjort fel man ska ändå visa att man är bestämd och inte visa säg som en mes;)

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? ja det kan jag absolut göra jag går i skolan på dagarna men är alltid inne på kvällarna så ser inte det som ett problem då nog dom flesta som spelar unive är inne efter dom slutat skolan. då är jag också online.

Hur länge har du spelat på Unive? började spela 2022 på unive

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit MA tidigare på servern precis när ni släppte mer perms på MA:s

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ni kan sätta mig på vilken som helst om de behövs

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka