Nekad Shpilosh | Ban Överklagan [BY G!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABDIGAHEL

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880553746/

Ditt Hex-ID: 110000136da7b12

Vad är din discord tagg? MMMMMMMMMMMMM#8379

Vem var det som bannade dig? BY G!

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-06 210724.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kan ersänna att det var väldigt dumt av mig att rikta mot honom, men detta är min kompis och vi har gjort så här flera gånger så han vet att de bara e lall. Nu blev det ju så att någon såg och det såg väldigt fel ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis jagade runt varandra sen eskalerade lite och det blev lite överdrivet jag tog fram en glock och jagade honom med den vilket är lite efterblivet när man är ur tjänst. Vi lallar så här med varandra och det var inte så att jag inte kände den här killen. Sen efter så jagade jag honom och sen blev jag bannad. Vi borde inte ha gjort detta över huvudtaget och det kommer inte upprepas igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban eftersom att jag lallade väldigt grovt och det är regelbrott. Men detta var en sån grej som inte visar hela min rp förmåga och jag tänkte inte riktigt på konsekvenserna för att jag var dum och riktade på honom. Jag vill verkligen bli unbannad för att bevisa att jag kan rp:a på ett mycket mer seriöst sätt och att jag inte har så här låg rp. För att jag gillar unive servern och det är väldigt kul att rpa på den. Så jag vill kunna visa att detta bara var en liten grej som jag gjorde fel och som inte kommer upprepas. 16 är mycket och jag planerade att rpa hela väldigt mycket hela denna veckan eftersom att jag har tiden nu. Nu kan jag inte det för att jag gjorde ett dumt fel som inte var värt det. Jag rpar mycket bättre när jag är krim för att då har jag alltid någonting att göra och då blir det aldrig att jag får dumma ideér som jag fick nu. Om denna ansökan nu blir godkänd kommer jag direkt ansöka till medlem och fixa krim så att jag kan visa min rp på bästa sätt. Jag ska nu börja rpa seriöst och bete mig när jag kör. För att mina kompisar gör det nu och jag vill inte vara den som alltid blir bannad. Jag ska bevisa att jag har bra rp förmåga.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. För länge sen när jag inte fattade hur rp fungerade så lärde jag mig alla reglerna genom att bli bannad och då förbrättrades jag för varje ban. Det var första gången jag rpade på någon server så jag visste inte riktigt hur saker fungerade så jag blev bannad för de dummaste sakerna, men nu vet jag att jag måste hålla min rp till en hård standrard och vara väldigt seriös och inte ens lalla till minsta lilla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte ens börja hela lall scenariot eftersom det bara blev fel för att när vi börja jaga varandra så blev det mer och mer seriöst hela tiden så det jag har lärt mig är att man inte ens ska börja misnta lilla för att en liten grej leder till något jättestort som det blev nu. Nu när jag vet detta kan jag förbättra min rp förmåga och vara ännu bättre när jag kör och jag vill verkligen kunna visa det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man ska alltid hålla en hög standard på sin rp och alltid vara seriös och inte lalla på något sätt. Dessutom kommer det inte upprepas igen för att jag har lärt mig hur fel det verkligen är det som jag gjorde och det kommer inte upprepas någon mer gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka