Nekad Shpilosh | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ABDIGAHEL

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198880553746/

Ditt Hex-ID: 110000136da7b12

Vad är din discord tagg? Smesh#8379

Vem var det som bannade dig? NissePisse47

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-17 220236.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Efter att ha sett klippet på när jag tar motorcykeln och kör iväg fattar jag varför jag blev bannad och jag fattar nu att det såg väldigt fel ut. Detta kommer inte att upprepas. Jag ska visa att jag talar sanning när jag kommer tillbaka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började lagga fett mycket sen så började jag spamma knappar vilket kanske inte var den bästa idén, när det slutade lagga såg jag att jag var på en polismotorcykel på piren gick jag inte av utan jag fortsatte köra iväg vilket var väldigt dumt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det var en felaktig ban längre efter att ha sett klippet. Jag gjorde ett misstag och förstår om ni inte vill ta bort bannen, men när jag väl blir unbannad kommer ni inte se något sånt här från mig igen för att det inte så jag vill visa mitt rp. Dessutom tycker jag att jag borde få en till chans att visa att jag faktiskt tar rp seriöst.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag rpade inte seriöst i början så många av mina bans var för lall å sånt och sen så visste jag inte riktigt reglerna så jag bröt mot många. Det jag tog lärdom av från dessa bans är att jag faktiskt måste ta rp seriöst och att jag måste läsa på reglerna så det blir bra rp för alla. Nu har jag kollat på youtube och sett hur andra rpar och så vet jag nu hur jag kan förbättra min rp så inga bans sker i framtiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde nog inte stannat kvar i spelet medan det laggade utan jag borde ha lämnat direkt bara så det inte blev något dåligt som hände. Dessutom när jag såg att jag var på motorcykeln på piren borde jag inte ha kört iväg utan jag borde ha gått av och bara lämnat det vara.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska lämna istället för att spamma massa knappar för att då blir det dåligt. Dessutom ska jag inte köra iväg med fordon som inte är mina.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag fullständigt.

Tillbaka