Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198411808148/
Ditt Hex-ID: 11000011ae9fd94
Vad är din discord tagg? Shovel#3929
Vem var det som bannade dig? 4Anders
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag plockade blommor utan att vara white-list.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade hört från flera wl att man kunde plocka blommor utan att vara wl. Så jag och Louis åkte dit för att plocka för att han hade träffat någon som ville köpa de om vi plockade blommorna. Den personen var wl så jag litade på honom.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktig ban för jag trodde att man fick plocka blommor utan att vara wl. Louis-Philippe hade frågat i discorden om sätt att tjäna pengar utan att vara wl där sedan en White-list sa att man kunde plocka blommor. Jag hade ingen aning att man inte fick plocka blommor utan att vara wl och det skulle ha aldrig hänt om jag hade vetat.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad innan.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om de jag fråga sa till mig att det inte fanns någon annat sätt än att bli wl, då skulle jag ha ansökt om white-list igen. Jag visste att man inte får göra olagliga saker utan att vara wl men trodde att man fick detta för flera sa till mig att man fick. Så jag hade kunnat frågat en mod eller mera erfarna spelare.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att ingen from av kriminalitet är tillåten och att jag borde inte lita på folk som är wl bara för de är wl. Samt kommer jag aldrig göra om detta. kommer söka wl igen för detta är en av mina favorit spel just nu och jag kan se mig spela detta för några hundra timmar med min vän Louis-Philippe. Vi båda ber om ursäkt och kommer läsa igenom reglerna igen. Vill gärna spela mera på denna underbara server. Ber om ursäkt igen och ha en fortsatt trevlig kväll.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000011ae9fd94
Vad är din discord tagg? Shovel#3929
Vem var det som bannade dig? 4Anders
Hur lång tid var din ban? 5 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag plockade blommor utan att vara white-list.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade hört från flera wl att man kunde plocka blommor utan att vara wl. Så jag och Louis åkte dit för att plocka för att han hade träffat någon som ville köpa de om vi plockade blommorna. Den personen var wl så jag litade på honom.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktig ban för jag trodde att man fick plocka blommor utan att vara wl. Louis-Philippe hade frågat i discorden om sätt att tjäna pengar utan att vara wl där sedan en White-list sa att man kunde plocka blommor. Jag hade ingen aning att man inte fick plocka blommor utan att vara wl och det skulle ha aldrig hänt om jag hade vetat.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad innan.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om de jag fråga sa till mig att det inte fanns någon annat sätt än att bli wl, då skulle jag ha ansökt om white-list igen. Jag visste att man inte får göra olagliga saker utan att vara wl men trodde att man fick detta för flera sa till mig att man fick. Så jag hade kunnat frågat en mod eller mera erfarna spelare.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att ingen from av kriminalitet är tillåten och att jag borde inte lita på folk som är wl bara för de är wl. Samt kommer jag aldrig göra om detta. kommer söka wl igen för detta är en av mina favorit spel just nu och jag kan se mig spela detta för några hundra timmar med min vän Louis-Philippe. Vi båda ber om ursäkt och kommer läsa igenom reglerna igen. Vill gärna spela mera på denna underbara server. Ber om ursäkt igen och ha en fortsatt trevlig kväll.
Har du läst våra regler? Ja