Nekad Shouty | Medlem ansökning (ville440)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Shouty

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199071704046/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Shouty#1337

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Klashe Mustache är en riktigt duktig pojk när det gällde skolan! Hans familj var dock väldigt fattig så när Klashe gått ut ur gymnasiet så valde han att flytta till Unive där han sedan pluggade vidare! Klashe är väldigt livserfaren, när han var ett barn gjorde han smink videos för att försöka tjäna en slant till sin familj! Skulle man fråga klashe något om smink så vet han allt! Han är en väldigt driven person och har alltid nya utmaningar. I skolan så var klashe väldigt engagerad att gå ekonomi och det var något han älskade! Gymnasiet kom och klashe hade topp betyg när han gått ut gymnasiet! Nu när klashe pluggat klart så letar han efter jobb! Klashe vet att staden Unive har mycket att erbjuda och ser därför ser han fram emot tiden i staden! Nu är klashe's nästa steg att bli miljonär!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har mycket timmar inom roleplay men fastande dock för Unive! Jag kommer att bidra med roliga scenarion och så att alla känner sig välkomna in i staden! Unive har fler spelare än andra servrar jag spelat på, (dom har runt 50-70) så jag kommer absolut att utveckla mitt rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är så många inne på servern. Det är seriös rp och servern är aktiv! Jag älskar ju att hålla på med bilar, både att pimpa och köra och det som passar bäst ör ju att det alltid finns ett "carmeet".

Hur hittade du Unive? Jag sökte på "swe" i fivems roleplay servrar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa många roliga scenarion! Jag vill även bidra med bra rp!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha en riktig lyxbil och att jobba i nån verkstad där man fixar bilar!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Tillbaka