Accepterad Shoulderman | Medlem ansökning [Nordquist] (sjoturtle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shoulderman

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198870092016/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? сосать член хакер#9898

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel Jansson och är 27 år gammal. När han var liten gick hans föräldrar bort i en bilolycka. Då behövde han flytta till sin farbror Fredrik som bodde ute i skogen. Allt gick bra till efter 10 år, då Fredrik fick cancer och dog. Axel köpte då ett tält för sina besparingar och bodde i skogen i 2 år. Hans mamma hette Karin och hans pappa hette Mikael. Han har också 2 syskon Viktor och Felix. Hans förstabil vill han ska vara en Volvo 945. Axel är väldigt intresserad av polisen och deras yrke och vad de gör. Hans crush är Gunilla Persson och hans vänner retar honom för det och dem tycker det är jättekonstigt men han kan inte låta bli att kolla på henne. Hans favoritprogram är paradise hotel och ex on the beach. Axel röstar på socialdemokraterna och hans favorit partiledare är Stefan Löfven. Han gillar att spela badminton och golf. Han har 2 katter Musse och Tusse. Hans favoritmat är toast skagen och han älskar skaldjur. Han tränar och springer 3-5 dagar i veckan så han har väldigt bra styrka och kondition. Hans drömjobb är polis men han tycker också att jägare verkar vara intressant. Axels favorit skomärke är Nike och han har ett par Jordans men Musse och Tusse åt upp skorna. Han älskar att resa och hans favoritland är Italien.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer att hjälpa serven framåt. Jag kommer också bidra med rolig och seriös rp och scenarion. Jag kommer också vara ett gott föredöme för serven.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vet många som säger att det är en bra server som kompisar och sedan är det roligt att köra på en server där det är många aktiva.

Hur hittade du Unive? Genom olika youtubers som Cosmo_BT innan han vart bannad och vänner som spelar på servern och säger att det är en bra server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att uppnå min karaktärs drömmar som är att en dag bli polis, skaffa ett eget hus och en egen bil.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har spelat på lite mindre servrar innan för att upptäcka rp och förstå grunderna. Med Unive vill jag utveckla min rp ännu mer och bli bättre.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka