Accepterad Shotta | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shotta

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Användarnamn: Shotta

Vad är din steam profil länk? Använder epic games

Vad är ditt namn i verkligheten? Winston

Vad är ditt discord namn? Top Shotta#9498

Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Edvin Grahn och är 18 år gammal, han blir oftast arg och älskar att bråka och slåss så folk håller sig borta från han. Hans intressen är att gå till gymmet och köra lastbil, han har alltid varit intresserad av lastbilar och sportbilar enda sedan han var liten. Hans bakgrund med hans familj är att hans mamma lever men hans pappa dog av överdos så han har en ganska mörk personlighet, så när folk nämner familj vill han helst inte prata om det och håller sig ifrån att skaffa en egen på grund av detta. Edvin är född i ryssland och hade en dålig uppväxt som leder till en nyfikenhet för kriminalitet och sånt som hans föräldrar sa att han inte fick göra som liten.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag spelar väldigt mycket på denna server och det hade varit roligare och bli whitelistad, jag gör roliga scenarion för alla mina vänner och polisen/sjukvårdaren. Jag har många timmar på fivem så jag har mycket erfarenheter inom fivem och rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill försöka skaffa ett mer intressant jobb som kräver whitelist för att få mer konversationer med olika spelar och lära mig att RPa bättre, om jag blir whitelistad kommer jag försöka bli mekonom och hjälpa så många som helst för jag vill hjälpa folk med deras bilar eftersom min karaktär är intresserad i bilar.

Hur många timmar har du på FiveM? 475

Hur hittade du Multistaden? Genom mina kompisar.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Har aldrig blivit bannad på den här servern eller någon annan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka