Shotta
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Användarnamn: Shotta
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/ayytopshotta/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: chewbacca12
Vad är din discord tagg? chewbacca#9534
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit bannad för: ful (har hört i efterhand att det var Rox)
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror rox bannade mig för att han är en oseriös staff, jag hade en karaktär med fult ansikte men det är inte mot nån regel.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå till bilfirman och fixa ny bil sen så blir jag disconnectad sen när jag ska gå in igen ä'r jag bannad för'' ful''.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, Rox är oseriös och ingen bra staff.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som sagt har inga bans.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget
Har du lärt dig någonting efter din ban? Inget
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/ayytopshotta/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: chewbacca12
Vad är din discord tagg? chewbacca#9534
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit bannad för: ful (har hört i efterhand att det var Rox)
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror rox bannade mig för att han är en oseriös staff, jag hade en karaktär med fult ansikte men det är inte mot nån regel.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå till bilfirman och fixa ny bil sen så blir jag disconnectad sen när jag ska gå in igen ä'r jag bannad för'' ful''.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig, Rox är oseriös och ingen bra staff.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som sagt har inga bans.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget
Har du lärt dig någonting efter din ban? Inget
Har du läst våra regler? Ja