Nekad Shoritzon | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shoritzon

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199094183824/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Catzuzi#9667

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2006

Berätta om din karaktär. han är en glad positiv person som alltid är snäll, han har läst till mekaniker i 4 år och har jobbat inom mekaniker i flertal andra städer, han är säker på att han är redo för att ta ett nytt mekaniker jobb. Han heter Gustav dahlberg och han är 21 år gammal varför han ville bli mekaniker beror på hans pappa när Gustav var liten så hjälpte han till med sin pappas gamla volvo pv 444 från 1964 det var Gustavs farfars bil innan men efter Gustavs farfars bortgång tog Gustvs pappa över den sedan dess har dom hålt på att meka med den hit och dit. en gång när Gustav hjälpte till sin pappa att byta kamkedja så var Gustav så flitig att Gustavs pappa tittade upp och sa: Gustav du borde söka jobb inom mekaniker linjen med tanke på hur begåvad du är.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på just denna servern för att jag kan bidra med roliga scenarion som är roliga för båda sidorna och jag är en nykommen till rp fast tar mycket hjälp från min sociala förmåga, som kan bidra med bra och rolig rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp inget lall. Reporta om jag ser någon som gör fel och ha det allmänt gött. jag kommer säga till folk om dom lallar osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så motparten och har kul och att man inte ska vinna varje scenario (dra ut på det så det blir mycket rp tex)

Hur hittade du Unive? min kusin tipsade mig sen vart jag fast här

Godkänd skriftlig, vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka