Nekad Shoritzon | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shoritzon

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Gustav

Vad heter du på discord? Catzuzi#9667

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 700 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag känner att jag är mogen och ansvarsfull nog att klara av rollen. jag tar alltid jobbet före andra saker som inte är viktiga jag jobbar bra under stress och kan hantera den väl jag behandlar alla kollegor och vanliga människor med respekt och ser alltid det bästa i personer. jag är väldigt noggrann med att jobbet sköts väl och att man tar det på allvar. Jag höjer inte upp någon om jag inte ser att hen jobbar bra eller är aktiv på jobbet då skriver/säger jag till den personen att hen måste skärpa sig och att om hen vill ha det jobbet så får hen ta det på allvar. Och när jag anställer någon går jag igenom viktiga saker såsom vilka bilar hen får använda mm, jag ser också till att alla anställda är trevliga mot alla kollegor och märker jag att dom är otrevlig mot en kund så sparkar jag dom eller så ger jag dom en till chans och om den chansen inte sköts blir det konsekvenser. jag kommer också säga till erfarna och anställda att hjälpa alla prov anställda tex att dom går och frågar då och då om dom behöver hjälp. plus att jag jobbar på Qpark nu och chefen som avgick nu svante alltså han sa att jag jobbar på riktigt bra

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har varit ambulans auotoexperten falck the palace har säkert jobbat med någont mer men kommer inte på något jobbar på Qpark nu

Berskiv din karaktär? han är en glad positiv person som alltid är snäll, han har läst till mekaniker i 4 år och har jobbat inom mekaniker i flertal andra städer, han är säker på att han är redo för att ta ett nytt mekaniker jobb. Han heter Gustav dahlberg och han är 21 år gammal varför han ville bli mekaniker beror på hans pappa när Gustav var liten så hjälpte han till med sin pappas gamla volvo pv 444 från 1964 det var Gustavs farfars bil innan men efter Gustavs farfars bortgång tog Gustvs pappa över den sedan dess har dom hålt på att meka med den hit och dit. en gång när Gustav hjälpte till sin pappa att byta kamkedja så var Gustav så flitig att Gustavs pappa tittade upp och sa: Gustav du borde söka jobb inom mekaniker linjen med tanke på hur begåvad du är. och det gjorde Gustav, hans pappa hittade också en gång en gammal moped motor som låg uppe på vinden när hans pappa städade den han gick direkt ner med den beigea fyrkantiga lådan och då sa Gustavs pappa den här ska du och jag fixa Gustav sprang direkt ut till baksidan av garaget och började meka och efter 3 månader var den färdig att åka med. Och sedan åkte Gustav med den till skolan varje dag. men en dag tog han en vanlig runda med den och han hade så kul att han inte ens kollade på bensin mätaren och bensinen hade tagit slut, han körde in till kanten och rotade i fickan efter sin telefon för att han hade tänkt ringa sin pappa men han hade glömt den hemma så han hade inget annat val en att gå hem 6 km med en moped det tog 3 timmar sedan var han hemma och var helt slut och andfådd så han gick direkt in och toga av sig hjälmen och slängde sig i sängen och postade ut och där lärde han sig en läxa att kolla på bensin mätaren han pappa var inte hemma den kvällen för att han var på vallåkra träffen med några polare och visade upp sina coola bilar medans Gustav låg i soffan och kollade på film helt ensam men en påse chips i handen men exakt när han skulle öppna chipspåsen ringde hans kompis lennart och frågade om han ville vara med att nattjaga gris eftersom man bara får jag gris på natten och Gustav älskar ju jakt så han klädde direkt på sig sina jaktkläder och tog sin jaktbil och körde iväg till dom halländska skogarna och när han kom fram var det inte bara lennart som var där utom det var även några andra ifrån jaktlaget och då så eftersom Gustav var jaktledare placerade han ut skyttarna på pass Gustav var hundförare så han släppte sin hund bamse som är en gråhund och Gustav ropade på radion att han hade släppt bamse. och efter en halvtimme ungefär så fick bamse spår på gris och bamse skällde Gustav ropade på radion att bamse hade hittat spår och att jag misstänker att det är gris kom. Gustav gick närmare till ståndskallet och kunde se grisen så han fick läge natt skjuta den. pang sa det och sedan ropade Gustav på radion att han hade skjutit en gris och den ligger. och sedan så körde han den till slakteriet och pratade jakt minnen med sina jakt kompisar

Hur ofta kommer du vara inne? mån-tor 15:00 till 21:30 fredag 13:05 till 2-3 på natten på lördag 9:00 till 2-3 söndag 9:00 till 21:30

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

+rep bra skrivet

DISCORD: Shabani19#9914
TWITCH: Elliot_Shabani19
UNIVE RP = BÄSTA SERVERN

200.gif

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka