Accepterad Shoritzon | Ban överklagan[zekjie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Shoritzon

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094183824/

Ditt Hex-ID: 110000143963790

Vad är din discord tagg? Catzuzi#9667

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 5 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning kan berätta på frågan nere

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på gymmet och gymmade och sedan så testade jag några olika gym emotes. och då så rpade jag på att dom grejerna var från gymmet eftersom det är väldigt realistiskt jag skrev till och med /sme använder gym grejer. eller nåt sånt, så jag vet inte riktigt vad linky tänkte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig för att enligt mig var det ganska realistiskt

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet inte riktigt vad som har hänt innan men typ powergaming och nåt mer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej, jag hade förstått att han hade bannat mig om jag bara stog mitt på stan och bara börja ta fram massa grejer från ingenstans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja!

Senast ändrad:
Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Tillbaka