Accepterad Shoritzon | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shoritzon

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094183824/

Ditt Hex-ID: 110000143963790

Vad är din discord tagg? Catzuzi#9667

Vem var det som bannade dig? L1nky

Hur lång tid var din ban? 5 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning jag var på väg till ett sälj och skulle sälja meth och sedan blev jag froozad av linky och sedan så blev jag avstängd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på väg till et sälj för att sälja meth jag hade varit på methet i typ 1 timme och sen när jag hade tillräckligt med meth så skulle jag köra och sälja det men precis när jag skulle svänga in till säljet så blev jag bannad för vdm och jag hade inte kört över någon det var några personer på en väg som sprang och jag bromsade in och körde om dom förmodligen d syncade jag in i dom men för mig så körde jag inte över dom!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig för mig men inte för linky för att för hans perspektiv såg det nog ut som att jag körde över dom men det gjorde jag inte och skullle aldrig göra det heller!

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming, suntförnuft, och fearrp domma händelserna var typ för ett år sedan och kommer inte ihåg vad som hände men jag har tagit lärdom av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget för att det var ju d synk

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej, jag vet att man it ska vdma men det gjorde jag inte

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka