Nekad Shoritzon | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shoritzon

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Ange ditt födelsedatum 2 November 2006

Vad heter du på discord? Catzuzi#9667

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mån-tor 15:00 till 21:30 fredag 13:05 till typ 3 på natten helger från kl 9 tills 2-3 på natten och på söndag kl 9 till 21:30

Hur länge har du spelat på Unive? typ 1 och ett halft år

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Ifall jag skulle bli servervakt skulle jag fortsätta RP:a som vanligt men jag skulle hjälpt till med att svbanna/kicka folk när det är nödvändigt, alltså om någon eller några gör regelbrott. Detta för att underlätta för staff teamet på servern. Så att de kan fokusera på de andra viktigare sakerna. Jag skulle hjälpt till i scenarion som t.ex om någon lallar, att banna streamsnipers och annat. Jag vill att servern ska få en så bra RP nivå som möjligt och att alla ska känna sig säkra på servern. Jag vill försöka stoppa lallare och ge de en varning så att de förhoppningsvis skärper sig till nästa gång. Jag kommer att hjälpa nya spelare genom att skriva i OOC chatten eller /msg. Jag kommer också att när jag ser en bil stå övergiven kanske mitt på vägen så kommer jag att dva den. Jag vill helt enkelt hjälpa staff teamet så mycket som möjligt så att de inte behöver fokusera på de små regelbrotten som t.ex någon som lallar på piren. Så att de kan hålla koll på stora scenarion istället.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt eftersom jag har på senaste tiden sett att det är många som bryter mot reglerna. Och därför skriver folk /report mycket. Och då blir det ett högre tryck på staff teamet och det blir mycket jobbigare för dem. Därför kan jag hjälpa till som servervakt att ge dem en svban/kick. Jag spelar mycket på servern och jag vill få en så hög RP nivå som möjlig och att alla ska ha kul. Nästan varje dag ser jag folk som lallar, VDMar och bara allmänt bryter mot reglerna, och staff teamet har inte tid att ta åtgärder för allt. Då tycker jag att det skulle passa väldigt bra att just jag, en vanlig spelare kan göra det, istället för att ödsla staff teamets tid.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer att bidra med svbans/kicks vid regelbrott. Jag kommer att dva trasiga/övergivna bilar på t.ex motorvägen. Jag kommer att göra mitt bästa för att staff teamet ska kunna fokusera på de mer seriösa sakerna/scenarion. Jag kommer att använda mig utav /revive (id) om någon ligger död i spawn, eller om någon råkar missclicka under ett scenario. Jag kommer att göra mitt bästa för att göra min omgivning till en bättre plats. Ser jag någon göra fel så kommer jag att varna dem i OOC chatten först, sen kommer jag att kicka dem och om det är grovt kommer jag att i sista utväg svbanna dem. Om det är riktigt grovt kommer jag att svbanna dem, ta klipp och efter det prata med en högre uppsatt (trainee/staff) så att personen kan få en längre ban.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt eftersom jag är väldigt aktiv på server, jag spelar nästan varje dag och jag tycker om att hjälpa folk. Jag vill att alla ska få se hur roligt RP faktiskt är på Unive och att alla ska ha det så roligt som möjligt. Jag kommer inte att använda min servervakts roll till min fördel på något sätt. Jag kommer att ta åtgärder när folk inte kan bete sig och jag kommer göra det jag kan för att höja RP nivån på servern. Jag kommer att vara så rättvis jag kan och jag kommer att dva bilar för att hjälpa serverns prestanda. Jag kommer inte att reviva personer när som helst, utan bara när det är ytterst nödvändigt. Jag vill hjälpa staff teamet att hålla servern uppe.

Varför vill du bli servervakt? Jag tycker att det är kul att hjälpa folk. Unive har ett trevligt staff team som jag vill hjälpa och underlätta för. Jag vill sprida glädje på servern och göra den till en bättre plats. Jag vill också minska lallandet på servern samt alla olika slags regelbrott. Servern är väldigt stor och därför kan det behövas. Till sist vill jag bara säga att det skulle vara jätte roligt att bli servervakt och få hjälpa till inne på servern!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan några kommandon som servervakter kan utföra men jag lär mig fortfarande. /svban (ID) - Du bannar en person i 60 minuter. /revive (ID) - Du hjälper en död person att komma tbx till livet /who (ID) - Du får info om personen tex Medlem + kriminell + trust /toggleid - Du ser spelarens ID /togglename - Du ser spelarens namn /kick (ID)- Du kickar en spelare från servern /ooc - Skriver ut meddelande i ooc som alla på servern kan se.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans typ 2 eller 3 gånger för powergaming suntförnuft och fearrp men det var väldigt länge sedan

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka