Nekad Shoritzon | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shoritzon

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Ange ditt födelsedatum 2 November 2006

Vad heter du på discord? Catzuzi#9667

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mån 14:45 till halv tio
tis 14:50 till halv tio
ons 14:45 till halv tio
tor 14:55 till halv tio
fre 13:05 till typ 2-3 på natten
lör hela dagen
sön hela dagen fram till halv tio

Hur länge har du spelat på Unive? typ 1 och ett halft år

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa själva folket som spelar på unive och hjälpa staffsen som inte kan ge varningar till alla som bryter mott reglerna som VDM, OOC, och den främst som alla håller på med LALL. Jag kommer se till att Kicka eller SV banna folk vid behov men först se om det inte var med meningen osv. Jag har sett på senaste tiden att det är många som snackar ooc och håller på att lalla och jag vill få stopp för det för att det förstör rp:n och jag vill lära andra hur man rpar och ge dom varningar och kanske ta ett snack me de på dc och se om dom kan alla regler och att det är viktigt om man inte vill bli bannad på denna server för att det är strikt förbjudet att bryta mott en regel och verkligen inte grundreglerna. Desto mer man spelar rp för varje sekund så lär man sig nåt nytt och jag kommer ihåg att jag inte läste reglerna men jag vill kolla på folk om dom verkligen har läst reglerna så att dom inte riskerar bann m.m. Eftersom det är många som spelar på unive så vill jag underlätta för supporten så dom inte behöver ta varenda åtgärder. Jag vill föröka rp nivån och hjälpa andra som vill rpa seriöst.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill bli servervakt för att jag känner att jag är reda att ta min rp till en ny nivå, vilket jag nu känner mig redo för, jag kommer verkligen inte missbruka rollen som servervakt för att bara använda den för till exempel att ressa mig själv eller någon jag känner, jag kommer bara använda mig av min servervakt för sencarion då de verkligen behövs om tillexemepl jag blir vdm på torget osv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag kommer försöka lära folk reglerna och gå med åtgärder med folk som bryter regler och jag tänker förbättra rp:n men som för det mesta är bra på denna server och det är väldigt imponerade. Jag vill helt äntligen servervakta servern så att vi kan göra det till en av de bästa i europa som vi egentligen redan är. Jag kommer göra mitt bästa att lära folk och vakta servern och gå me åtgärder som att kicka och sv banna folk som inte följer reglerna och kommer hjälpa folk inte kan reglerna och försöka lära de i ett discord call till exempel.

Varför ska just du bli servervakt? ag ska (kan) bli servervakt för att jag har en del erfatenhet inom staff arbete i andra servrar (mindre) som jag körde på tidigare och där var jag väldigt uppskattad som mod även fast jag var strikt med regler osv. Jag var endå uppskattad för att jag gjorde rätt för mig och bannade endast om de var någon som gjorde fel. Jag är även redo med /svban och /kick och att filma in om de är större scenarion jag vill ska tas vidare eller om personen som bannar vill försöka överklaga de så de finns bevis så blir de ett mindre support ärende/ban överklagan ärende. Jag har bra respekt mot alla i servern och är trevlig mot alla är väldigt social osv. Jag kan hjälpa vem som helst med det mesta. Jag rpar inom Gängkriminalliteten (Krim) Och inom de ser jag en väldigt massa fail rp som de inte blir några konsekvenser av med det menar jag typ när man rånar någon utan andledning om man kommer till ett knark ställe tex så kan dem inte säga bara såhär "Upp med händerna" direkt utan dem måste göra ett bra scenario av de och rpa sig till att råna/kidnappa man kan inte bara ta någon oskyldig som ska käna pengar de är väldigt fel anser jag och väldigt många andra. Men efter de senaste krim mötet har de blivit mindre när de togs upp men de är inte helt borta. Jag försöker undvika att banna någon om dem begår något regelbrott som inte behövs akut bannas mitt i ett scenario så man kan fortsätta scenariot utan att de blir weird. De har jag sett en del som blivit bannade mitt under ett scenario de är staffen som bidrar till failrp i dessa fallen men de är bra att de görs utgärder.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag är en väldigt social person som kan rp bra och har ungefär ett aktivt år på nacken! Och jag anser att jag skulle gjort ett riktigt bra jobb som de och inte gjort någon besviken på de och förbättrat rp nivån och förbättrat rp upplevelsen för alla nya och gamla. Och jag känner att jag kan ta de ansvaret och hjälp staffs osv. 99% procent finns jag tillgänglig i unives dc när jag spelar om de är något som händer så man måste komma i kontakt med mig snabbt. Jag önskar de bästa för unive och för alla nya och gamla spelare. Och jag vill kunna banna personer som gör grejer som ingår inom fail rp osv jag skulle svbannat ALLA som jag ser som skriver tex "/sme dagdrömmer" eller "/sme Sover" då de är halv ooc och de är fail rp eller de beror ju helt på ligger man hemma och har skrivit "/sme dagdrömmer" så är de ju en annan grej men är man ute på gatan i en bil så ska dem ut direkt. Inget snack om saken ooc passar inte in i fivem rpt de är nog en av dem viktigaste reglerna jag anser efter Meta gaming.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive (id) så revvar du det id du skriver in /dv Då tar man bort en bil. /svban (id) så bannar man det id man skriver in i 1h. /kick (id) då kickar du det id du skriver in. Har några kompisar som är sv så har rätt bra koll på sånt.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans typ 2 eller 3 gånger för powergaming suntförnuft och fearrp men det var väldigt länge sedan

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka