Accepterad Shorbaa00 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shorbaa00

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014382032/

Ditt Hex-ID: 11000013ed489d0

Vad är din discord tagg? Shorbaa#6065

Vem var det som bannade dig? TheoJ #1858

Bild på banmeddelande: 1681734746729.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För at jag tog på mig kläder utanför en butik och staffen tyckte att det var jättefel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick till en klädaffär eftersom mina kläder har gått bort efter den nya klädespacket och skulle byta kläder men när jag gick in i klädaffären så laggade/buggade jag där inne så jag bara tog på mig kläder utanför.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså det var ju felaktig ifrån min sida för i verkligheten kan man byta kläder utanför en klädesbutik och om man ska snacka om verklighet så hade det aldrig buggat i verkligheten om ni ska ta det så strypt. för att bli bannad tycker jag var jätte strypt liksom man kan ju kicka eller varna i förväg och kanske fråga varför.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har varit bannad förut eftersom jag har spelat på servern i några år och dem flesta har varit felaktiga eller småfel som det här. Hur jag har tagit lärdomar är ju att jag snackar med staffsen och frågar vad jag borde göra näste gång och bara lär mig av mina fel jag har gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ju skrivit en /me tar med kläder ut eller bara försökt byta om inne i klädesbutiken.

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp eftersom jag nu vet att man verkligen inte ska byta om utanför en klädesbutik och om man gör det blir man bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det har jag.

Vet inte ens varför du ska vara bannad, ber om ursäkt från våran sida! 👍

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka