Accepterad Shorbaa00 | Ban Överklagan (waguchampangemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shorbaa00

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014382032/

Ditt Hex-ID: 11000013ed489d0

Vad är din discord tagg? Shorbaa#6065

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode #4787

Bild på banmeddelande: 1683407311529.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För fear rp att jag inte hoppade in i bilen när någon riktade på mig utanför skjukan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick ett samtal av en grabb och grabben sa att han ville snacka jag går dit och snackar men sedan så hoppar denna person ut dirket och skjuter mig sen så kör jag iväg och killen som skjut mot mig stänger av den bil jag hade långt ifrån medans han kör och så vdmar han mig sen när jag rpar på skador hoppar han ut utan att rpa på skador och skjuter mig sen när jag springer iväg så hittar han mig och då skjuter jag tbx och jag får denna grabben som rikta på mig utanför sjukan när jag har skjutit honom blir jag efter några sekunder skjuten och sen dödad och då så cirkulerar den personen min kropp efter jag nyss har skjutit honom och det är NLR men sen kommer polis och tar mig till sjukan när jag då rpar på NLR så tar jag min bil och sticker men när jag försöker sticka så kommer samma person och riktar på mig och säger hoppa in i bilen och hans bil var öppen så jag hoppar in och kör iväg för att rädda mitt liv och där får jag min ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag respekterar staffs beslut och ser deras perspektiv där jag gör fel men det är det enda de har sett för innan detta så har jag vunnit ett scenario mot samma grabb som har skjutit mig i detta scenariot och då blev jag bannad och fick krim varningar och jag tar emot det och klagar inte men när sedan denna grabben vill åt mig igen så vinnar han scenario och då klagar jag inte direkt och skriver anmälningar för att jag vill rpa istället för att klaga för att jag förlorar scenario. när jag vinner scenario ännu en gång skriver denna grabb direkt en anmälning och samma staff svarar på den och bannar igen och ger mig varningar och det känns jätte felaktigt och orättvist så hur jag ser det är det ju att denna grabb skriver till samma staff och staffen bannar direkt. och denna staff var jätte bemötande och det kändes som att han var arg på mig innan jag ens har hunnit snacka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger och det var länge sen jag blev bannad annars har dem flesta bannsen varit felaktiga eftersom jag blivit unbannad och dem flesta har jag tagit lärdomar av sen så ha jag spelat på servern länge och kommer alltid att försätta rp på unive. jag har också tagit lärdom av just denna bannen för den var så jobbig eftersom jag inte kan spela på helgen och det vill man ju göra och tror inte staffsen vill banna för det minsta lilla eftersom det inte då finns någon fri rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde bara hoppat in i bilen och rpa för då blir det roligare för både parterna men denna grabb gjorde jätte mycket fel i scenariot så jag ville inte ens rpa med honom och bara hålla mig borta ifrån honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det är klart för att jag vill ju spela på helgen och så men denna ban var onödig tycker jag och inser alla fel jag gjort och jag har sett till att aldrig göra så igen eftersom jag har tagit väldig hårda konsekvenser så jag kommer inte våga göra detta fel igen och sen tycker jag det bara är onödigt eft3er som jag lärt mig av mina fel och tycker nu att jag borde bli unbannad för att jag inte alls tyckte om att vara bannad och jag ångrar verkligen mig och vill så mycket bli unbannad så jag kan tillbaks till rp med nya möjligheter efter som jag behövs i rpen. Jag tycker också jag har lärt mig eftersom att jag spenderat mycket tid och pengar och jag vill försätta och jag är tillbaks för att bygga tillbaks allt på ett bra sätt och att aldrig göra om ett så här sort fel. ni kommer också att förstå så mycket jag vill bli unbannad och börja rp igen. Varför jag har lärt mig är ju för att jag har förstått erat perspektiv och det ska vara jobbigt eftersom jag gjorde ett fel som jag aldrig borde ha gjort och jag borde bara följa reglerna som jag egentligen ville göra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka