Accepterad Shorbaa00 | Ban Överklagan [The Don]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shorbaa00

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014382032/

Ditt Hex-ID: 11000013ed489d0

Vad är din discord tagg? Shorbaa#6065

Vem var det som bannade dig? The Don#1111

Hur lång tid var din ban? 12 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 1680031122496.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag cloggade -------jag har inte bild på banmeddelande för jag vet inte hur man bifogar så jag skickade den i the dons pm istälet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän har blivit skjuta av vårat egna gäng och våra egna vänner sen när vi försöker att undvika dem här personerna som försöker döda oss ingame och som har skjutit mot oss så kör vi till grovestreet och då går vår bill sönder i skroten och vi går direkt och gömmer oss vid grove stret skroten sen när vi ser att dem här individerna har hittat oss på något sätt så börjar vi får panik men vi bara gömmer oss. dem här individerna visste tydligen exakt vart vi var så dem kör upp på någon motorväg ovanför oss för vi va på 2 olika tak sen så hoppa en person ner ifrån den här motorväge och /e copar och han hoppar mot min vän sedan kör en bill ifrån motorvägen över skroten till skrotens tak på min vän sedan dödar dem han direkt. jag försöker gömma mig men dem dödar mig direkt med. utan att vi har gjort något mot dem. när jag dör så quitar jag för att jag vet at scenariot är slut för ingen polis var inne eller hörde skottlosningen klockan var mycket och jag vet att dem inte kommer loota mig eller lämna mig til

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker så här att det var både fel av mig och av tycker att det är lite felaktigt för att det är så här att jag ville quita för klockan var 2 på natten men folk va på mig och min vän och ville skjuta mot oss flera gånger och dem gjorde så mycket fel så dem gav mig inget val om at quita så dem tvinga in mig i ett scenario som va helt förstört men när dem har dödat mig så quitar jag efter några min för att jag vet att efter jag har döt så kan dem ju inte ta mina grejer och jag bryr mig inte om mina vapen för jag har mycket redan sedan så var det inga sjukvårdare eller poliser inne och jag var gömd i en skrot så jag tyckte att det var rätt attt quita eftersom scenariot var slut och inget kommer att hända efter. Jag respekterar staffsens beslut men jag tycker endå jag borde få en chans eftersom jag tyckte att det här både 50 50 det var fel av mig och jag kommer adlrig göra om det igen men tycker inte häller jag borde få en så lång ban. Därför den var felaktig också var ju för att det var 3 staffs som tog beslut 2 av dem staffsen hållde med mig lite och en av dem hade ingen respekt alls eller bemöta mig bra och därför var han strikt och strypte rp och gjorde unive till en inte så längre välkommnare server. Annars respekterar jag hela servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger och det var länge sen jag blev bannad annars har dem flesta bannsen varit felaktiga eftersom jag blivit unbannad och dem flesta har jag tagit lärdomar av sen så ha jag spelat på servern länge och kommer alltid att försätta rp på unive. jag har också tagit lärdom av just denna bannen för den var så lång och direkt när jag quita insåg jag fel ock ångrade mig helt. jag förstog all fel och insåg allt jag gjorde fel och lovade att jag aldrig kommer att göra om det. Hur jag tagit lärdomar är också att jag har blivt medlem nu och startat upp gäng och har lärt mig mer än vad jag redan är lärd på alla dem här åren i unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det var ju så att jag aldrig borde ha c-loggat eller inte följa reglerna som jag verkligen inte vill göra och jag borde istället hålla en hög rp nivå än dem som var med i scenariot för att om dem gjorde fel så har jag inte rätten att göra lika mycket fel och det var ju så att jag ville quita inan jag ens gick med i scenariot men dem personerna gav mig inget val och tvingade mig gå med i det här scenariot som var lite förstört och jag tycker hela scenariot var felaktig. men jag ville som sakt inte ens vara med i det här scenariot med dem här personerna men när jag sedan quita så tänkte jag att ingen skulle hämta mig eller röra min kropp och ingen i hela servern nästan var vakna men det jag borde göra istället var ju att jag borde tänka att någon polis kanske skulle hämta upp mig och min döda vän eller något annat fast än det inte var någon vaken i serven nästan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det är klart för att jag har aldrig varit med om en så lång ban och inser alla fel jag gjort och jag har sett till att aldrig göra så igen eftersom jag har tagit väldig hårda konsekvenser så jag kommer inte våga göra detta fel igen och sen tycker jag det bara är onödigt eft3er som jag lärt mig av mina fel och tycker nu att jag borde bli unbannad för att jag inte alls tyckte om att vara unbannad och jag ångrar verkligen mig och vill så mycket bli unbannad så jag kan tillbaks till rp med nya möjlighter efter som jag behövs i rpen. Jag tyckerr också jag har lärt mig eftersom att jag spenderat mycket tid och pengar och nu har allting gått bort ifrån mig och jag är tillbaks för att bygga tillbaks allt på ett bra sätt och att aldrig göra om ett så här sort fel. ni kommer också att förstå så mycket jag vill bli unbannad och börja rp igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja klart sen vill jag tilläga att jag inte kunde ta kort på bannen så jag skickade den till The Don#1111 istället

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka