Inaktuell Shorbaa00 | Ansökan till Staff [Donation]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shorbaa00

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Ditt discordnamn: .shorbaa

Ange ditt födelsedatum 23 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? Eftersom att jag är mycket ärlig och öppen för nya idéer för att utveckla servern och visa förmåga att lösa problem på ett konstruktivt sätt. . jag kan bidra med extremt mycket aktivitet och professionellt arbete. Jag bär på mycket ansvar och jag kommer att underlätta mycket för staffsen genom mina unika problemlösningar och all min erfarenhet på servern. Är även mycket social och kommer därför att bemöta spelarna på ett professionellt sätt att tala och vara respektfull. Genuint att jag varit medlem i 3 år på servern vet jag vart regelbrott sker och kommer därför att sätta stop på reglerbrotten och all osocial rp/scenarion. Jag är redo till att hjälpa till och spendera min tid på staffarbete.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag har varit medlem på servern ett väldigt långt tag och har sett vart det mest föregår regelbrott. Den kriminella RP är oftast brist och behöver utvecklas, därför ställer jag upp med minna unika lösningar till de här problemen och tycker att den kriminella rpen oftast inte fungerar. Samt finns det problemspelare som inte följer reglerna och har en oseriös rp, det behöver också utvecklas.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer att agera professionellt och ställa upp för mina kloka lösningar. Exempel om jag får in ett klipp eller support ärande så snackar jag ihop mig med de övriga staffsen för att sedan komma till en lösning. jag kollar även upp båda sidorna av problemet och försöker ta reda på allt som hänt för att sedan komma till en konsekvens. Jag kommer att spendera tid på att specca scenarion och se till att det inte föregår regelbrott så att rpen blir utvecklad.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Mina steg för hur jag agerar professionellt.

1. Visa respekt genom att lyssna aktiv på spelarna oavsett roll eller position.
2. Vara seriös och fokuserad när man får rollen som staff/helper.
3. Genom kreativitet och mycket lösningar till problemen på servern.
4. Sammarbete är också viktig. Man ska Arbeta bra med andra staff, vara en bra lagspelare och kunna bidra till possitivt tänkande.
5. Vara punktlig och tydlig när man kommunicerar.
6. Att komma i tid är också viktigt. Som till exempel komma i tid till staffmöten

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är nu väldigt förberedd med alla tider som behöves på servern eftersom att jag är inne på servern ungefär varje dag.

𝙑𝙖𝙧𝙙𝙖𝙜𝙖𝙧 - aktivt med staff arbete efter skolan sedan ta en paus vid mitten av dagen ungefär (18:00) för att sedan komma tillbaka hela kvällen för att försätta hjälpa till med staff arbete

𝐇𝐞𝐥𝐠𝐞𝐫 - Är jag inne på eftermiddagen, hela kvällen och kanske nån gång på morgonen.

Hur länge har du spelat på Unive? 3 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka