Nekad Shorbaa00 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shorbaa00

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? Shorbaa#6065

Ange ditt födelsedatum 23 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv varje dag och är tillgänglig till allt som behövs och spenderar min hela min fritid på unive men jag träning
Måndag 17.00--18.00
Onsdag 17.00--18.00
Fredag 17.00--18.00
det är endå tiden jag är inaktiv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelat sen 2021 men har fått indraget medlem någon gång annars har jag varit medlem i unive väldigt länge.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit bannad några gånger men dem flesta har varit felaktiga och har blivit unbannad nästan hälften av mina bans. jag kan inte bifoga bilden på mina bans men kan skicka det till någon i pm.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt har man uppgift att vara aktiv och seriös sen ska man hjälpa staffsen genom att underlätta om någon staff inte speccar ett regelbrott så kan servervakt vara hjälpen. som servervakt ska man hålla kolll på servern och runt omkrig dig och göra server till en tryggare och bättre plats. Man kan även hjälpa till genom att underlätta till staffs för dem har viktigare grejer att göra så en sv kan hjälpa till medans dem rpa. Ett exemple är att om jag är i sjukhuset och någon börjar slå folk och vdma och göra regelbrott så kan en sv hjälpa till och lära dem att rpa om en staff inte speccar osv. sen som servervakt måste du kunna reglerna. Om jag blir sv måste jag på fullaste sätt ta hand om hela servern och respektera alla medlemar på servern och bemöta dem på ett bra och proffsigt sätt. Hur man hjälper staffsen är ju så att vi kan hålla ett öga på spelare som inte staffs kan hålla ett öga på sen att vi kan underlätta genom att banna folk som har gjort fel så dem lär sig att inte göra fel till nästa gång. Uppgiten ska också vara att lösa så att inte scenarion förstörs på många olika sätt. delvis ska vi som servervakt också se till att folk på servern inte gör fel med hjälp av våra fina staffs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är en lojal och bra medlem och har spenderat hela min fritid på denna serven. jag vill underlätta för staffs för att jag gillar att hjälpa folk och jag är bra på samarbeta. jag vill se till att folk på servern håller en hög rp nivå och jag vill lyfta fram servern. jag vill också välkommna alla på servern och göra unive till en trygg och bra plats som ingen annan server kan bli. Jag kommer satsa mycket tid och energi på att göra unive tryggare och bättre plats än vad den redan är sen kommer jag att hjälpa alla på serern som behöver hjälp. Sen för att jag inte längra är sv och det blir svårare för mig att rpa för att jag brukar vara med om att bli vdmad om jag till exempel står i sjukhuset eller blir rdmad och det underlättar för mig och staffs om jag bannad folket som gör fel och då förminskas det med att scenarios förstörs osv.

korfattat så är det för att underlätta för mig och staffs och för att lära andra spelare att rpa och göra unive till en bättre och tryggare plats.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att utnyttja sv för till exempel revive eller kick till att vinna scnearion eller annat för sig själv eller andra. men korruption är också olämpligt agerande tycker jag. Det är många som använder (abuse) sv till att vinna scenarion och förstöra scenarion för att om jag förösker vinna scenarion genom sv abuse så förstör jag också scenarion. och då spelar jag inte för motpartnens vinnst. Då finns det ingen socal rp och jag har varit med om att detta har hänt och därför är jag här för att göra skilllnad och se till att detta in sker hos både mig eller andra. Det är korruption.
kortfattat är korruption att utnytja sv och använda det bara för att vinna för både mig eller andra. Detta är fel!

Abuse är också att man utnytjar fast på andra sätt abuse är ju att man just vill ha sv för attt exempel revive mitt i scenario eller revive mina vänner för att dem ska vinna scenarion eller för att bryta reglerna. och det kommer ju förstöras för andra och jag vet hur det känns att någon förstör att scenario genom att abuse sv och därför kommer jag att inte tillåta att detta händer. sv abuse är också om man använder commandsen helt fel.
kortfattat är abuse att använda och utnytja sv på fel sätt genom att vinna. och andvända commands fel.

Exempel på Abuse och korruption är ju att typ man kickar någon som försöker döda dig i ett scenario eller sv bannar för ingen anledning bara för att vinna scenario. och att revva sig själv mitt i scenario när du dör eller revva dina vänner eller dig själv när det har varit miss, dsync eller bugg för man ska alltid rpa på det!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka