Nekad shorba00 | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shorba00

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199469172575/

Ditt Hex-ID: steam:110000159f0175f

Vad är din discord tagg? shorba00

Vem var det som bannade dig? @Roziii

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
För att jag gjorde helt fel och då förstår ja till 100 procent att jag blir bannad eftersom bryter man mot en regel och gör fel ska man ha ban för det vilket jag gjorde,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän var nere typ vid piren helt ensam och han körde på mig med flit och skojade så då körde jag på han tillbaka samtidigt som han gjorde en report och sa att han behövde rev och då kom rozzi i noclip och såg att jag höll på att köra över honom, Jag vet att jag och min vän fortfarande bröt mot regeln vdm och vi tänkte inte riktigt utan vi skojade ba med varandra och tänkte att de ändå inte var ngn i närheten men jag förstår att man ändå inte ska bryta några regler och så och nu i efterhand ångrar jag såklart vad jag gjorde. Jag o min vän pratade discord direkt efter jag blev bannad och han var chockad över att jag blev bannad eftersom att vi bara skojade med varandra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså igentligen var det ju en rätt ban för bryter man mot en regel ska man ju bli bannad för det. sen vet jag inte om de ska vara en p ban men jag skrev ju också till rozzii efter att jag blev bannad och jag ansåg att de skulle kanske kunna vart en typ 3 dagars ban och då kom vi överens om att jag skulle vänta 3 dagar för att sedan göra en banöverklagan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har några bans från typ 1 år tillbaka när jag precis började med fivem och inte riktigt kunde alla regler samt att jag hade sånhär original karaktären som man får när man inte byter några kläder när man skapar sin karaktär

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänk att shit det vi håller på med nu är faktiskt ett regelbrott o vi borde inte göra detta. Men jag tänkte inte på det i stunden utan jag hade bara lite roligt med min polare

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, jag har lärt mig en stor läxa och jag kommer aldrig någonsin göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka