Nekad shooken | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shooken

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? tim palmnäs

Vad är ditt discord namn? shooken

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2000

Berätta om din karaktär. han heter Julian och ska bli kriminell. han är 23 år gammal och älskar att knyta kontakter, köra kraftiga bilar och han är en jävel på att spela blackjack. Om folk trampar han på nävrarna så kan han bli fly förbannad. Men som sagt så gillar han att skaffa vänner mycket mer en ovänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en massa roliga långa händelserika scenarion som både blir kul för poliserna och mig och mina vänner även gisslan om de nu finns med i scenariot.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda lagen i ett scenario ska vinna, så att scenariot blir roligt för båda parterna och inte bara för ett lag/gäng/part

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Vid ett personrån får inte offret avrättas för de ska alltid ha möjligheten att värna om sitt liv. 2. Driveby scenarion ska alltid ske snabbt. Inte stanna kvar på platsen och loota. 3. Gisslan får aldrig vara ens vän eller allierade. Man ska vara beredd på att ta livet på den som du tagit som gissla och det för heller inte vara en polis, sjukvårdare, brandmän eller securitasvakter.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Gjort mycket kriminellt på andra servrar så en hel del erfarenhet har jag med mig. (varit med i många scenarion)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja har spelat på legend och spelar nu på drömstaden och skulle vilja testa någon ny server inte för att jag är bannad eller något sådant.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka