Nekad ShockW4ve | Ban Överklagan [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edris.3333

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
154
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199438374822/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:739054547

Vad är din discord tagg? Eddie-spams-lmb-asm#3301

Vem var det som bannade dig? kingovve

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-04-30 180208.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad eftersom det såg ut som att jag hade slagit personen ständigt utan anledning men det var inte utan anledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Individen hade kört sönder mitt fordon och så gav jag personen ett slag och han började slå mig och jag fortsatte slå han och så blev det bråk

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var lite av en felaktigt ban eftersom han slåg mig och jag slog tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har aldrig blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte slå han jag kunde ha hoppat support och vissat klipp men nu blev det så

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska inte ska slås. man kan hoppa support och de får fixa det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag förstår detta är nog den enda banöverklagan jag någonsin kommer göra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka