Nekad Shobree | Ban Överklagan (flake)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shoobre

Icke Medlem
Meddelanden
293
Reaction score
29
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198177273131/

Ditt Hex-ID: steam:11000010cef452b

Vad är din discord tagg? shoobre#8049

Vem var det som bannade dig? Flake

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Untitled.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff valde att banna mig pågrund utav att de påstår att jag inte rpa på /me

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var ute och rpa i ikea och där efter så lagade jag min bil, där det händer att en staff ser att jag inte rp:ar på / me . Där efter får jag en ban på 3 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker själva banen inte är felaktig från staffen synpunkt där han gör sitt jobb och agerar på en person som gör fel. Men jag hade tekniska problem från min sida där jag faktiskt skrev /me men det dök inte upp på skärmen pågrund utav att det laggade. Så därför känner jag att det borde kunna pratas och förklara det på ett bättre sätt än att ge en person som faktiskt försöker ha en bra RP.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare bans är RDM,NLR och vdm etc det har varit dock i början utav min spel tid hos Unive då jag har varit ny och har lärt mig utav dem händelserna som har gjort att jag i dag Rpar mycket bättte än jag någonsin har gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har faktiskt inte kunnat göra något bättre vid detta tillfället pågrund utav att min dator laggade och jag önskar jag kunde rätta till det. Har dock inget klipp på det i heller där jag nästa gång ska ha mitt Klipp program på hela tiden medans jag RP:ar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag hade lärt mig ännu bättre om en person som är helper eller högre i ledningen hade kunnat prata med mig och kunna förstå ochså min situation utan att man bara drar snabba slutsatser.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka