Dubbelpost Shobree | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shoobre

Icke Medlem
Meddelanden
293
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Emko

Ditt discordnamn: Shoobre#8049

Ange ditt födelsedatum 6 April 1994

Varför ska just du bli staff? Jag hade varit ett dunder exempel på staff där jag hade bidragit med massor utav positivitet till servern samt att jag är målinriktad och bestämd utav mig. Är mycket aktiv och håller en proffisionel status där jag som staff hade gjort så mycket det än går att få bort massor utav tråkiga spelare som kommer och skapar dålig/ negativ energi som förstör för oss alla som är här inne för att ha en rolig RP. Tycker att det är trevligt och roligt att hjälpa folk med alla olika sorts problem som inträffar i servern. Ställer gärna upp och förklarar frågor och utvecklar det för dem så att de förstår sig på vad roleplay är. Jag gillar att ha positiva människor runt omkring mig där man kan sprida massor utav positiv energi och göra det roligt för oss alla. Jag känner att jag vill ha större ansvar där jag kan bidra med en bättre RP upplevelse. Är mycket mogen för min ålder som är mycket viktigt att vara för att kunna hålla upp en godkänd staff roll där man inte skojar runt i ärende och skall kunna ta tex support på ett seriöst allvar och få spelare att förstå det är staff som håller i mötet och att inte spelare tror man kan komma in i support tex och bara lalla runt. Det handlar om att hålla kontroll på själva miljön som att ändra på fel saker till den rätta vägen. Är en mycket ledande personi mogen ålder där jag synar bluffar och tar saker och ting väldigt seriöst med att sköta det som skall skötas. Målet med att vara med i staff är att jag kan sitta och ta support ärende samt spec in game där jag tycker det är en rolig grej att prata med medlemar och lös deras problem på det rätta sättet med att få rättvisan igenom. Är absolut inte rädd att gå åtgärd behövs det så måste det tas på allvar och förhindra spelare som får det att tro det är ''okej'' att bryta mot Unives spel regler. Målet är att förhindra all sorts lall och få Unive att stiga. Det är viktigt att ha ett pålitligt team av staffs på en server, som spelarna kan vända sig till vid problem och för att lösa eventuella frågor eller problem som kan uppstå. Jag vill vara en av dessa personer som folk vänder sig till. Det är också viktigt att notera att inte allt skräp på servern kan tas bort av Staff. Vissa beteenden från andra spelare kan inte styras av staffs, men jag kommer arbeta för att minimera detta beteende genom reglerna vi har på servern. Att läxa upp andra spelare är inte en del av Staffs ansvarsområde, men vi kan finnas där för att vägleda dom på rätt väg. I slutändan är det viktigt att ha en respektfull och ansvarsfull attityd när man spelar på en Unive.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar så kan jag vara aktiv mellan 16:00 - 03:00
Helger kan jag vara aktiv mellan 17:00 - 05:00

Hur länge har du spelat på Unive? 14 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Just nu är jag Medlemskaps ansvarig där jag är inriktad med en positiv energi och en aktiv roll. Jag umgås mycket med staffs och högre uppsatta i support ärende osv där jag lär mig mycket och är mycket intresserad med det dem gör. Jag kommer med mycket förslag då jag är mycket intresserad inom deras arbete. Som sagt jag har aldrig haft det ansvaret innan men jag är rätt öppen med att ta det ansvaret. Genom det jag har lärt mig mycket kommands.
/dv
/kick /ban
/svban /announce
/freeze /bring
/setjob /skin
/ped /revive
/die /slay
/tpm /noclip
/ooc /unban
/banoffline /clearinventory
/givecash /giveweapon
/giveitem /addkey
/m /goto
/tp /spec
/specoff /who
/Clearchattall /togglename
/toggleid /sqlb
/slap /slay

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support och dona

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej det finns det inte

Senast ändrad:
Väldigt utförlig ansökan. Inte nog med det han är MA för tillfället samt att han varit servervakt. Han har ju kompetensen för att vara staff och är väldigt kvalificerad för att va staff då tycker jag. Han har mycket erfarenhet och har varit en trogen medlem inom unive. Han är här för att stanna helt enkelt och med det sagt så tycker jag att han absolut förtjänar staff rollen samt mer!

+++REP

+rep, känner att du bör stanna i M-A teamet ett tag till sen bli en del av staff teamet. Men annars är ansökan en riktigt väl utvecklad och man ser vad du vill med servern!

Han skriver sin ansökan väldigt utförligt och man ser hans baktanke med vad han vill. I nuläget är han M-A och i mina ögon sköter han sitt nuvarande jobb galant! Han är väldigt snäll och är där när det behövs. Han är väldigt hjälpsam samt omtänktsam. Jag hade älskat att se han med oss i staff teamet! Shoobre hade skött det perfekt.

Massiv
+REP

MVH

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka