Dubbelpost Shobree | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shoobre

Icke Medlem
Meddelanden
293
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Emko

Ditt discordnamn: Shoobre#8049

Ange ditt födelsedatum 2 September 1994

Varför ska just du bli staff? Som en potentiell medlem av personalen på en Five M server, tror jag att "jag" skulle vara en bra kandidat för flera olika anledningar.

För det första, jag har en passion för gaming och för att interagera med andra spelare online. Jag är väl bekant med Five M-miljön och har spelat på flera olika serverar under en längre tid. Detta ger mig en djup förståelse för hur serverar fungerar och vad som krävs för att ge en bra upplevelse till alla spelare.

För det andra, jag har en stark förmåga att arbeta i team. Som en del av personalen på en Five M-server skulle jag vara en aktiv deltagare i att samarbeta med andra medlemmar av personalen för att säkerställa att servern fungerar som den ska och att alla spelare har en positiv upplevelse. Jag har erfarenhet av att arbeta i grupp både på och utanför nätet, vilket gör att jag kan bidra till en positiv arbetskultur.

För det tredje, jag har ett starkt känsla för rättvisa och likhet. Jag tror att alla spelare ska behandlas lika och ha samma möjligheter att njuta av servern. Som medlem av personalen skulle jag se till att reglerna efterlevs och att alla spelare behandlas med respekt och rättvisa. Jag skulle också arbeta för att säkerställa att inga fuskare eller andra ojusta spelare kan förstöra för andra spelare.

För det fjärde, jag har en god kommunikationsförmåga. Som en del av personalen på en Five M-server skulle jag behöva kommunicera med andra spelare och medlemmar av personalen på ett tydligt och koncist sätt. Jag har erfarenhet av att kommunicera online och i verkliga livet, vilket gör mig till en effektiv och pålitlig kommunikatör.

Sammanfattningsvis tror jag att jag skulle vara en bra kandidat för en position i personalen på en Five M-server. Jag har en passion för gaming, en stark förmåga att arbeta i team, en känsla för rättvisa och likhet och en god kommunikationsförmåga. Om jag fick chansen att arbeta på en Five M-server skulle jag se till att alla spelare har en positiv upplevelse och att servern fungerar som den ska.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är aktiv 10 timmar nästan varje dag kan finnas vissa dagar jag är aktiv mer.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit aktiv på unive sedan 2022 januari.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

+rep mogen person som alltid väljer att köra med alla kort på bordet. Tåler mycket kritik då han känns som personen som tycker att både bra och dålig kritik är en lärdom. Alltid trevlig men vet när han ska sätta foten. Utöver det så är han ju väldigt aktiv inom Unive och har dedikerat mycket tid på detta och man kan märka att han ser detta långsiktigt och inget lall med tanke på åldern är det ju också + då han gått genom betydligt mer än de flesta och vet vad som är rätt och fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka