Inaktuell ShoBobbi | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ShoBobbi

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198855771423/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe

Vad är ditt discord namn? ShoBobbiii#0127

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Beskriv din karaktär! Minst 80 ord. Min karaktär är en kille som är uppvuxen i förorten, han har en grov förorts dialekt ganska snäll av sig, men bara när han får som han vill.
Han blir väldigt ledsen och sur när han märker att hans vänner går bakom hans rygg
han är väldigt lojal mot sina vänner.
Han är väldigt klumpig av sig. Han förstår inte direkt vad han säger ibland, man kan säga att munnen pratar för sig själv.
Han älskar att köra bil och bara glida runt på stan med sina vänner i en fet bil.
Han tar alltid hand om sina vänner oavsett vad som än händer.
om man bråkar med Shobobbi eller skadar hans vänner så kommer Shobobbi att leta upp dom som gjorde det.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är riktig skön och rolig, försöker hjälpa så många som möjligt om dom nu behöver hjälp med nått. Folk säger att jag är en stämnings höjare om man kan kalla de så, åker för de mesta och driver med folk.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? därför jag vill ha ett seriöst spel, jag vill spela ett riktigt rp spel inte där massa bara skojar runt. och sen har jag hört bra rykten om er från mina vänner som är med på servern.

Hur hittade du Unive? Hittade er högst upp på FIVEM

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna unna mig saker, ha stora pengar, vakter som kör mig dit jag ska. Och försöka bygga upp mig så jag blir chef. Jag vill även lära känna stora personer i denna server så man kan göra stora affärer

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? har bara spelat på en innan som heter färjestaden, men kör ingen just nu tröttnade ganska fort på den servern för de va inga som va seriösa.

Tillbaka