Nekad ShoBobbi | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ShoBobbi

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198855771423

Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe

Vad är ditt discord namn? ShoBobbiii#0127

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Henke Svensson och är 63 år gammal.
Tänker att jag berättar först om hur Henke är som person, Henke är en väldigt sur person som inte gillar krångliga saker (han vill att saker ska va enkelt), Henke älskar arbetslivet, han gillar och bestämma över folk säga till dom vad dom ska göra och såna saker.
Som jag skrev innan så är Henke en väldigt sur person precis när man har träffat honom, men när man har lärt känna henke lite bättre så kommer man tycka att han är den skönaste och roligaste personen människan vet om.
Henkes dröm är att bli Mekonomen chef, han har varit de en gång redan men han hoppade av för att han hade lite andra saker i sitt privatliv att tänka på.

Grymt ledsen om det inte blev så många ord skrivet, men de är så att jag har de grymt svårt med skrivandet.,

Varför ska just du bli Medlem på Unive? g har redan varit medlem på unive tidigare då jag har varit kriminell och meko chef, jag känner att jag vill komma tillbaka i rp'andet, Jag vill då alltså vara medlem igen för att jag vill bli meko chef igen eller försöka bli det, men framförallt att komma med ett bra rp till alla andra på servern. jag har nog 900+ timmar på unive

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som jag skrev tidigare så har jag redan varit med i unive ett bra tag, men jag är intresserad av de för att de finns alltid folk inne.. du har alltid nånting att göra inne på den servern.

Hur hittade du Unive? JAg hittade er för länge sen i fivem topplistan

Vad har du för mål med ditt rollspel? att komma med ett bra rp nivå, och lära känna fler folk och bygga upp mekonomen till en pålitlig o lojalt företag.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ja de är nog då att bli mekonomen chef tror jag, Henke gillar ju väldigt mycket o göra som han vill.. ge order till andra och säga vad folk ska göra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag var men inte längre de är bortkastat:)

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår de till 100%

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla mer! Ansök igen om 24h!

Mvh ZevenDot3
[Aktiv medlem]
[Polismyndigheten]
[Servervakt på Unive]
[Ex Trainee]
[Discord - ZevenDot3#1348]
[Öppna snabba DM/PM]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.