Nekad ShoBobbi | Chef-jobb ansökan [PANDISH]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ShoBobbi

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Lowe

Vad heter du på discord? ShoBobbiii#0127

Hur gammal är du? 17år

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 378 timmar på fivem den ända servern jag har kört på är UNIVE så hag har 378 timmar på den här servern

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För de är verkar som att ingen tar de ansvaret på allvar, när man är chef så ska man kunna hålla ett företag i styr. de ska alltid finnas arbetare på plats, Och de känner jag att jag kan bidra med

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag går Fordon transport i gymnasiet så jag har erfarenhet inom fordon väldigt mycket. Har alltid hållit på med bilar sen jag var liten.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Henke Svensson och han har levt ett väldigt jobbigt liv i sina dagar. Allting började med att hans mamma lämnade honom när han var liten, så de va bara hans pappa som försörjde han. Henke och hans pappa var väldigt fattiga på den tiden så han bestämde sig för att göra väldigt dåliga saker, bland annat att hänga med fel folk på fritiden, han brydde sig inte om skolan han kände att han mådde bättre när han inte var där.
När Henke blev 20 år så bestämde han säg för att gå med i ett MC gäng och ta in stora pengar, han gillade verkligen grabbarna som var med i gänget dom var en del i Henkes familj. Efter att han hade varit med i gänget ett långt tag så splittrades gänget, Henke blev såklart jätte ledsen så han började bli kaxig och väldigt dryg mot andra i hans närhet, Henke har aldrig haft mycket vänner efter att gänget gick bort så han började leta efter nya i Unive staden, han lyckades hitta många vänner och började direkt med droger och vapen...
Nu vet Henke att de här är inte de han egentligen vill hålla på med, de är nog därför att han mår så dåligt som han egentligen gör.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne på unive servern typ 8-9 timmar per dag (varje dag)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja de skulle jag såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka