Nekad ShoBobbi | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ShoBobbi

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Lowe

Vad heter du på discord? ShoBobbiii#0127

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på Fivem? 380 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För de är verkar som att ingen tar de ansvaret på allvar, när man är chef så ska man kunna hålla ett företag i styr. de ska alltid finnas arbetare på plats, och kunderna ska vara nöja när dom går där ifrån, sen tycker jag att de inte ska stå bilar utanför mekonomen rykandes på dag tid. Och de känner jag att jag kan styra upp. Jag har alltid velat starta ett eget företag inom fordons branschen i irl men har inte kunnat göra de på grund av att jag är minderårig, så de skulle bli jätte roligt om jag fick jobbet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag går Fordon transport i gymnasiet så jag har erfarenhet inom fordon väldigt mycket. Har alltid hållit på med bilar sen jag var liten med farsan, allt från bilar till lastbilar. Jag håller fortfarande på med att mecka med bilar på min fritid man kan säga att de är mitt jobb utanför skolan.

Berskiv din karaktär? Henke är en 63 år gammal gubbe som har varit med i ett mc gäng tidigare i livet. Han älskar att åka motorcykel och mecka med dom, de va därför han blev medlem till ett mc gäng. Han gillade verkligen sitt mc gäng, alla ställde upp om man behövde hjälp för alla va som en familj till varandra. Innan Henke blev med i mc gänget så hade han de väldigt svårt i sitt tidigare liv de gick aldrig bra i skolan för honom. Så han fick ju aldrig möjligheten att skaffa ett bra jobb. Så de va därför han blev med i ett mc gäng. efter ett tag i de gänget så bestämde alla sig för att splittras, Henke blev ju såklart ledsen, Henke är en väldigt aggressiv person av sig han är nästan aldrig glad eller snäll med tanke på vad som har hänt i hans liv innan honom,.

Hur ofta kommer du vara inne? jag är inne väldigt ofta är jag, men nu under sommaren kan de bli lite fram och tillbaka, men minst 6 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka