Accepterad ShoBobbi | Chef-jobb ansökan Auto [Mowgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ShoBobbi

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Lowe

Vad heter du på discord? ShoBobbiii#0127

Hur gammal är du? 19 snart 20

Hur länge har du spelat på Unive? Jag spelade på heltid i två år förrut, men tog en pause från servern ett tag, så jag har gått fram och tillbaka från unive men nu kommer jag vara fast här.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Mitt mål är att få Autoexperten upp till toppen, med flest anställda som är drivna, aktiva och tar jobbet på fullaste allvar. Jag vill komma med nya idéer som drar spelarna till Autoexperten. Samt att utveckla verkstaden med nya byggnader tvätta-själv byggnader m.m det finns ploppar alltid upp nya idéer i mitt huvud så jag kommer komma med väldigt mycket nya idéer helt enkelt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har haft chefs rollen på Mekomomen i fyra servrar, Unive, Elevate Roleplay, ortenwave och Begrip Roleplay sen har jag från meko till massa andra chefs jobb också. Så det har inte bara varit bilmekaniker. Servrarna som jag har haft chefs rollen på är Unive, i Unive var jag chef i fyra-fem månader och unive var väldigt imponerade i min insatts angående hur jag styrde upp allt och fick företaget i rull. Vi hade då en annan verkstad i unive samtidigt som jag var chef för Mekonomen, men dom hade ingen chans mot oss när jag var i tjänst kan man säga:) Förra året gick jag ur gymnasiet i linjen Fordons-Transport så jag har väldigt mycket erfarenhet angående bilar och lastbilar. Vet inte om man kan göra så här men jag tänkte skriva ner lite om hur jag har tänkt förbättra företaget, och så att Autoexperten får mera kunder. Jag kommer göra marknadsföringen till en vana på Autoexperten, T.ex så ska man ofta lägga ut på twitter att autoexperten har öppet. Om vi går tillbaka till marknadsföringen igen så tänker jag mig att autoexperten kan styra upp några race lite då och då för att vinna priser m.m Självklart så får man ju ansöka om en sånn sak till kommunen. under dom här racen så ska de finnas priser som man kan vinna T.ex som bilar eller pengar m.m Samt styra ihop Car Meets för de gillar verkligen alla som spelar Fivem. Anställning är en väldigt viktig sak för företaget, och det kommer jag lägga stor kraft i för kunderna ser inte bara hur personen jobbar utan hur dom beter sig. Om dom har ett öppet kroppspråk som ett exempel. Så där får man verkligen se om personen är bra för yrket eller inte. Sen om det finns möjlighet så skulle det varit väldigt coolt med skyltar över staden som man kan sätta upp över vägarna. Men det blir säkert i framtiden. FÖr då kan man lägga till erbjudanden, och datum och tid när Carmeets och race ska ske i servern. Ett roligt concept helt enkelt.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inken väldigt ofta. Rent tidsmässigt så blir det på kvällar för jag jobbar på dagarna så vi säger mellan 18-19 till 23-01 varje dag. Sen kan det skilja lite på helger, men då meddelar jag mina kollegor om det.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka